quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fuck you shithead, stuur die info van dat toernooi nou maar door.
Eerlijkheid wordt niet beloond hier![]()
Jij en Eric gaan dood, foh surequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb geen info, de plaats enzo zijn nog niet bekend joh![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij en Eric gaan dood, foh sure![]()
Robbie, je weet toch wat dit soort teksten losmakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
nee dat niet. Ik weet eigelijk niet waarom dat ik voor Ajax ben. Tis eigelijk altijd al zo geweestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij was net zoals jij, klein en zag Ajax de CL winnen![]()
Dit is geen verwensing eh... Ik ga het zelf tenuitvoerleggen, aightquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Robbie, je weet toch wat dit soort teksten losmaken![]()
Ik weet niet waarom ik voor Ajax benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee dat niet. Ik weet eigelijk niet waarom dat ik voor Ajax ben. Tis eigelijk altijd al zo geweest
ben er mee geboren zulle we maar zeggen
In ieder geval een biertjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Degene die er als 1e uitligt geeft de andere een kratje?![]()
En toen had ik American Airlinesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit is geen verwensing eh... Ik ga het zelf tenuitvoerleggen, aight![]()
King Aces all in.
Niet zo ruig he Rubberen Robquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In ieder geval een biertje, kratje komt er toch nooit van.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?
Wahahaha, ja daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat Jasza goudeerlijk is?
Tegen Quadsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij gaat er ook in, Pietje.
Full house
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat een mannetjes. Als de wedstrijd afgelopen is en het publiek naar huis gaat zingen "Joden lopen altijd weg"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:58 schreef toma het volgende:
ik wist dat t erg gesteld was met die kakkerlakken maar dat ze zo triest waren.
http://dapperestrijders.w(...)hey_leonardo_vi.html
vooral als ze zingen “Hij is al tien jaar dood, hij is tien jaar dood…”
triest triest triest triest triest.....
Hij bedoelt het op pokergebied, dat hij ons eruit gaat EINS!!!!!!!!!!! LOLZORRRRRRquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?
Ja, daarom is dit er ook geen. Slechts een voorspelling... En tsjah uiteindelijk gaan we allemaal dood, foh surequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen doodverwensingen was?
Oh Rly?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja, daarom is dit er ook geen. Slechts een voorspelling... En tsjah uiteindelijk gaan we allemaal dood, foh sure![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |