quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:51 schreef Jasza het volgende:
Roger linksback, die is te goed daarvoor joh.
Tsjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef manny het volgende:
NetwerkAls je wordt verdacht van zedenmisdrijven en je komt met een zwart balkje voor je snuffert op TV, maar gooi je een flesje water naar de politie, dan kom je kop midden in beeld op nationale televisie.
Ga je erheen dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan niet wachten op Werder Bremen - AJAX.
Nee, maar eindelijk weer eens een echte spannende wedstrijd.quote:
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Kan niet wachten op Werder Bremen - AJAX.
Het is woensdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.![]()
Uitwedstrijd was toch op woensdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kan het waarschijnlijk niet zien. Met het nieuwe blok heb ik op donderdag les tot 21.00 uur.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Bovendien moet je prioriteiten stellen. Eerst Ajax dan studeren.
Mooie tijd om wat lessen te skippen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |