316/318 zit je imo vrij veilig... Tzijn in de basis wel betere auto's...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
Dan zit je met een Scorpio of een Sierra goed.
BMW zou ik nooit voor gaan, zeker niet de oudere modellen. Zijn vaak toch wat gewilder bij jonge gastjes en de kans dat ie afgetrapt is groter. Je ziet zelden jongelui in Scorpio's rijden, is dus wat veiliger om te kopen (ook mijn reden geweest om een Scorp te kopen).
Dit is trouwens geen intentie om te flamen.
Je kan nog beter een afgetrapte bmw hebben dan een 'goeie' scorpio.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
BMW zou ik nooit voor gaan, zeker niet de oudere modellen. Zijn vaak toch wat gewilder bij jonge gastjes en de kans dat ie afgetrapt is groter. Je ziet zelden jongelui in Scorpio's rijden, is dus wat veiliger om te kopen (ook mijn reden geweest om een Scorp te kopen).
Je hebt nu een 306, dus erg achteruit kan je toch nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef lycnix het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch niet echt helemaal uit naar ford.. qua uitlijk vind ik ze oerlelijk en ietswat te zwaar. wat is nog meer leuk? wat zouden jullie kopen voor dit geld?
bedankt!
Een Franse wagen is al trouw als ie na 3 weken stilstaan nog niet door z'n assen is gezaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Repeat het volgende:
je hebt nog geen meter in deze wagen gereden en het is nu al je "trouwe" peugeot
http://forum.fok.nl/topic/978756/
Das inderdaad een slimme aankoopquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef jaapgvk het volgende:
K ben net nog een ondergesneeuwde parkeerplaats opgeknalt met m'n porsche 924.. Jeuj!
Zijn er ook zat onder de 1000 euro te vinden...
Ra ra, wat klopt hier nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef lycnix het volgende:
Ik ga waarschijnlijk mijn trouwe peugeot 306xr 93 1.4i verkopen om een ietswat spannendere auto te kopen. Hebben jullie nog wat ideeen? Ik zat te denken aan een volvo 360 uit eind jaren 80.
TS zal ook wel geen auto zoeken om over de boulevard te rijden zo aan de post te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef jochem8 het volgende:
Op zich best spannend.. twee liter motor in oud barrel.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das inderdaad een slimme aankoop
Ik heb de auto in mei gekocht. al mee op vakantie geweest en voor 300 euro opgeknapt. misschien heb ik er zelf niet in kunnen rijden maar had altijd wel vrienden om me heen zonder rijbewijs. dus ja het is een trouw peugeotje aangezien ik nog nooit stil heb gestaan en al 11000 km sinds mei er mee gereden is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Repeat het volgende:
je hebt nog geen meter in deze wagen gereden en het is nu al je "trouwe" peugeot
net rijbewijs gehaald, verzekerd de weg op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |