Ze zouden eens een Fok! Award moeten geven voor de beste OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op deze OP![]()
dan is ie niet meer te stoppenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn![]()
Andersom lijkt me waarschijnlijker, Sylar moet eerst de hersenen van Peter opeten/tot zich nemen/whatever hij er mee doet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn![]()
Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.
kan. om te voorkomen dat 'ie zich daar opblaast. Peter heeft zijn krachten toch al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef RDV het volgende:
Ik weet niet of ik het moet spoileren maar het is maar een gokje.. Matt schiet in de volgende episode radiation guy dood.. Gokje.
Eh, dat heeft ie wel... waar denk je dat die telekinese vandaan kwam? En hij zegt het nota bene zelf, op het dak met die stok.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?
Die zal Peter ook ongetwijfeld nog wel tegenkomen. Volgens mij weet hij van de helft van zijn krachten niet dat hij ze heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
Heel even toen Peter Mohinder vertelde dattie kon vliegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
even over die vervormde stem van Peter. ik kan het me niet herinneren, maar heeft hij Eden misschien ooit ontmoet. als dat zo is zou het kunnen dat hij haar kracht gebruikte.
was weer een geweldige aflevering. en Claire was
de trailer voor volgende week had ik beter niet kunnen kijken...can't wait
Waarom zouden ze dat biologisch/genetisch moeten doen? Je gaat toch ook niet aan de makers van Superman vragen hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om te vliegen, of hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om een laserstraal uit je ogen te krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |