Ze valt wel goed op in de sneew...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef StunningCunt het volgende:
en is Natasia bang van sneeuw ?
omgquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onderwijl hoor je op de achtergrond Wham's ' Last Christmas' en zie je Brian verwoede pogingen doen de sneeuw op te snuiven (hij had de taak van sneeuwschuiver, maar dat minieme woordverschilletje begreep hij uiteraard niet).
Last Christmas. Kut. Daar gaat mijn kans op een redactiebaan bij DGKquote:
Oh My God.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:05 schreef schizolientje het volgende:
Bij tien ook niets anders te melden, ze zouden eigenlijk dagelijks die verslagen moeten laten lezen aan de bewoners!
15:03 - De vuile was van Natas
Nadat Amanda de hele dag in haar leuke rokje rondhuppelt, concludeert Natasia dat het stofje toch wel een beetje doorschijnt. Gelukkig is de donkere diva zo lief om het haar jonge vriendinnetje even te laten weten, zodat ze er even een broekje onder kan doen. Helaas heeft Amanda geen boxershort schoon in de kast liggen, maar ze mag er een van Natasia lenen. Terwijl de 19-jarige op zoek is naar een manier om het broekje aan te trekken valt haar iets op: "Natas, volgens mij is deze vies..."
Is het geen beter idee om het Fokforum te laten lezen, valt er nog wat te beleven tenminste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:05 schreef schizolientje het volgende:
Bij tien ook niets anders te melden, ze zouden eigenlijk dagelijks die verslagen moeten laten lezen aan de bewoners!
15:03 - De vuile was van Natas
Nadat Amanda de hele dag in haar leuke rokje rondhuppelt, concludeert Natasia dat het stofje toch wel een beetje doorschijnt. Gelukkig is de donkere diva zo lief om het haar jonge vriendinnetje even te laten weten, zodat ze er even een broekje onder kan doen. Helaas heeft Amanda geen boxershort schoon in de kast liggen, maar ze mag er een van Natasia lenen. Terwijl de 19-jarige op zoek is naar een manier om het broekje aan te trekken valt haar iets op: "Natas, volgens mij is deze vies..."
Laat ik het nou eens helemaal eens zijn met Natasia.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Gigageil het volgende:
Ik wordt schijtziek van Nastyassia die steeds loopt te bemoeien met de kleding van Amandel.
Je rokje is doorzichtig, Moet je geen broekje aan?? , Zou je niet eens een andere minder sexy bh aantrekken, Draai je je wel om als je je verkleedt, Besef je wel dat ze je borsten zien, Trek jij ook maar sportkleding aan nu, ETC ETC
Het liefst zou ze Amandel met een zwarte hoge coltrui en een wijde zwarte lange broek zien, zodat alle sexappeal totaal niet meer te bespeuren is......
HOU JE BEK NOU ES, vette uitgezakte lellijke trol !!Bemoei je met je eigen afzichtelijke lijf en preutse gedoe
![]()
Ik denk dat jij de essentie mist. Zdngmw is als de dood dat Snollie teveel aandacht krijgt, dus ook veel in beeld, en dat heeft die heks toch liever niet, snap je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat ik het nou eens helemaal eens zijn met Natasia.
Die essentie had ik niet gemist hoor. Ik heet geen Amoebequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de essentie mist. Zdngmw is als de dood dat Snollie teveel aandacht krijgt, dus ook veel in beeld, en dat heeft die heks toch liever niet, snap je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |