Mijn God. Wat een creatieve (...) manier om leuke televisie met deze nitwits te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
OMG, ze móeten een sneeuwpop maken? Zie je, zo saai is het dus...
Ze moeten toch wat verzinnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Wat een creatieve (...) manier om leuke televisie met deze nitwits te maken.
Kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik? Onze sneeuwpop heette Aad Koudijzer. Hebben zij al een naam? Huub of Nena, gok ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beetje BB tafrelen met zo'n "weekopdracht"
Hahaha. En dan gaan ze het straks in de tv-uitzending brengen als een spontane actie van de miljonairs, als eerbetoon aan de hen zo plotseling ontvallen Yvonne.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Wat een creatieve (...) manier om leuke televisie met deze nitwits te maken.
Nee moet een eerbetoon zijn aan Yvonne (de ex-hoofd huishouding)quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kom weer op het goede moment binnenvallen, zie ik? Onze sneeuwpop heette Aad Koudijzer. Hebben zij al een naam? Huub of Nena, gok ik![]()
Natasia doet superieur tegenover llona, omdat die ouder en rimpeliger is dan zij. Maar het werkt twee kanten op. Ten opzicht van Amanda, met haar strakke lijf, is Natásia "de llona". En dat kan ze niet hebben, dus doet ze er alles aan om (onder het mom van "ik pas op je") de sex-appeal van Amanda af te romen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef Gigageil het volgende:
Het liefst zou ze Amandel met een zwarte hoge coltrui en een wijde zwarte lange broek zien, zodat alle sexappeal totaal niet meer te bespeuren is......
Nou ik ook, ik lees ff de Cos terug en ik zit gelijk te kokken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Day het volgende:
Ik wil jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor de uitgebreide beschrijving van Natasia's boxershort.
Ik voelde me al ellendig en nu ben ik ook nog misselijk!!! Thanks!
Dan moet Zdngmw wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg haar best doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia doet superieur tegenover llona, omdat die ouder en rimpeliger is dan zij. Maar het werkt twee kanten op. Ten opzicht van Amanda, met haar strakke lijf, is Natásia "de llona". En dat kan ze niet hebben, dus doet ze er alles aan om (onder het mom van "ik pas op je") de sex-appeal van Amanda af te romen.
Want anders? Pindakaas en uien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
OMG, ze móeten een sneeuwpop maken?
Ze weet het fijne er nog niet echt van, dus was het een lauwe reactie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:00 schreef Kinga het volgende:
Wat was btw Sylvia's reactie op het Boulevard gebeuren, of weet ze er niets van?
Nee de sneeuw van Zdngmwquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:02 schreef StunningCunt het volgende:
en is Natasia bang van sneeuw ?
De voice-over: "De deken van sneeuw die over de tuin ligt inspireert de miljonairs om met vereende krachten een uit de kluiten gewassen sneeuwpop te maken. Alle onderlinge verschillen lijken voor even vergeten zodra het vijftal de wonderschone witte wereld instapt. Hoe lang zal deze saamhorigheid duren?"quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hahaha. En dan gaan ze het straks in de tv-uitzending brengen als een spontane actie van de miljonairs, als eerbetoon aan de hen zo plotseling ontvallen Yvonne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |