Hoe kan ze in godsnaam innerlijke stress hebben, ze loopt de hele dag te bleren, volgens mij ontstresst dat juist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Veulen het volgende:
Natasia heeft innerlijke stress... Pfff ga dan naar huis.
Goed hequote:
Die kans acht ik (helaas) zeer grootquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef blomst het volgende:
Blijf binnen is het advies, al ligt hier nog geen sneeuw.
Er is dus kans dat brian en bart vanavond niet weg gaan.
kunnen we hier een ban voor aanvragen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef Black_king het volgende:
[afbeelding]
Fijn, hè, dat er toch caps gemaakt zijn......![]()
is het eindelijk weer om de PC-Hooft tractor van stal te halen, blijven ze thuis......?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kans acht ik (helaas) zeer groot
In 030 ligt echt een pak en in Eemnes ook, waar woon jij dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef blomst het volgende:
Blijf binnen is het advies, al ligt hier nog geen sneeuw.
Er is dus kans dat brian en bart vanavond niet weg gaan.
Frieslandquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
In 030 ligt echt een pak en in Eemnes ook, waar woon jij dan?
Is nogsteeds ontopic![]()
Omdat er zo een mededeling komtquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
Waarom moeten ze binen blijven?
Als ze nou, zoals ze zelf zegt, écht eerlijk tegen iedereen zou zeggen en schreeuwen wat ze van ze dacht, dan zou dat ontstressen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan ze in godsnaam innerlijke stress hebben, ze loopt de hele dag te bleren, volgens mij ontstresst dat juist.![]()
Is goed mogelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Ashley1 het volgende:
Huub? of een andere nieuwe bewoner? of brain en bart niet naar zebralounche wat zou het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |