Tis ook zonde dat er bewoners rondlopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
Toch jammer... zoveel tuin, zoveel sneeuw en dan toch nog een sneeuwbal maken van dezelfde paar vierkante meters.... is het toch een "vieze" sneeuwpop![]()
Truequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
Tis ook zonde dat er bewoners rondlopen
Ik denk dat Yeti er ongquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef Kinga het volgende:
Sylvia: Amanda wat is jouw lengte?
Amanda: 1.64
Sylvia: Oh dan ben je 1 cm langer dan ik.
Amanda: ben je 1.63?
Sylvia: jah.
Ach, slim is ze toch wel
Je mag niet afkijken bij Braaaaaajen hoor, foeiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
Gedicht Brian:
Mooie witte ballen
koud maar heet van binnen
Zag ik haar string, strak om haat kontje vallen
Hijgend kwam ik weer bij zinnen
Hoop dat ik hem er in mag knallen
Ach, slim is ze toch wel
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Is er geen cursus blindautorijden, dat ruimt zo lekker op.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
- Plots borrelt het in de vijver...
- een stalen koker rijst op...
- een luik gaat open...
- Een man in uniform komt uit het luik
- Roept: Heil Hefner, who kann Ich tanken?
- Dan plots pet af en zingt: Nooit meer naar huis !!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
- Plots borrelt het in de vijver...
- een stalen koker rijst op...
- een luik gaat open...
- Een man in uniform komt uit het luik
- Roept: Heil Hefner, who kann Ich tanken?
- Dan plots pet af en zingt: Nooit meer naar huis !!!
10 minuten ? Das langquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt eerst U tegen de typmeneer, en na 10 min. zit ze al op schat![]()
Het is gewoon perversquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef blomst het volgende:
Brian mag tieten betasten
[afbeelding]
Ze denkt dat hij onder dat kale hoofd stiekem een dom blondje is??quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt eerst U tegen de typmeneer, en na 10 min. zit ze al op schat![]()
Heeft die typmeneer haar al op gewezen.Schijnen slechte stoelen te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ze mogen daar op dat kantoor eerst wel eens beginnen met een fatsoenlijke typhouding.
De hoogte van de stoel t.o.v. het toetsenbord lijkt nergens naar.
Maar als ze de stoel lager zetten kan ze de lettertjes op te toetsjes niet meer zien...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ze mogen daar op dat kantoor eerst wel eens beginnen met een fatsoenlijke typhouding.
De hoogte van de stoel t.o.v. het toetsenbord lijkt nergens naar.
Vast geen Schoevers dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Moderne typcursus. Vroeger hadden we nog gekleurde plaatjes over de toetsen van de typmachine*ben pas 30*
Brian de tietenman, hij maakt ze echt groot
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
Zo weer even tijd.
Mijn God wat is het saai![]()
Wanneer gaat er nu eindelijk iets gebeuren?
Vanavond in de uitzending Nena en haar bezoekje.
Morgen de wurging van Huub?
Ik zit zelf te denken dat het daarom ook allemaal zo lang duurt. Zodat ze weer een beetje bij lopen met de TV uitzendingen.
Nieuwe bewoners wil ik,of iets erg vervelends voor BANB.![]()
Bedankt voor de mooie caps Blomst, leuk voor de mensen die niet hebben kunnen kijken vandaagquote:
Het is niet alleen de stoel hoor, het toetsenbord zit gewoon veel te hoog (zoals op de meeste bureaus) en had gewoon op een toetsenbordplank onder het bureaublad moeten zitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Heeft die typmeneer haar al op gewezen.Schijnen slechte stoelen te zijn.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Carlaa het volgende:
Ze zijn langer met die tieten bezig dan met de rest van de pop. Nog effe en dan maken ze er een gat in.. zien we vannacht Brian er met de broek op de knieën voor staan....
Ik zie het eigenlijk al voor mequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Carlaa het volgende:
Ze zijn langer met die tieten bezig dan met de rest van de pop. Nog effe en dan maken ze er een gat in.. zien we vannacht Brian er met de broek op de knieën voor staan....
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Carlaa het volgende:
Hopen dat Bloms het captquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Carlaa het volgende:
"come to daddy"quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Carlaa het volgende:
Ik zie Brian nog wel een Nena maken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk al voor me![]()
![]()
![]()
Tis pas echt schrikken als de pop iets terug zegtquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Whheeeee ik ga je kutjelikkehhh.. jekontjelikkeeeeh... je spuitend klaar laten komehhhhh.... hier pak aan vuile sneeuwhoer aahhh....
![]()
Dank voor de mental image.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:54 schreef Gert het volgende:
Whheeeee ik ga je kutjelikkehhh.. jekontjelikkeeeeh... je spuitend klaar laten komehhhhh.... hier pak aan vuile sneeuwhoer aahhh....
![]()
Hoe kun je het opbrengen om naar die streams te kijken ??quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Die typeleraar stelt voor dat Natasia eventueel ook een blog kan beginnen als het goed gaat met de cursus
Gewoon met een kalme houdingquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe kun je het opbrengen om naar die streams te kijken ??
Is www.goudennatasia.web-log.nl misschien wat voor haar??quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
Die typeleraar stelt voor dat Natasia eventueel ook een blog kan beginnen als het goed gaat met de cursus
Alleen heel zacht: "para brodda".quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis pas echt schrikken als de pop iets terug zegt
Of hij gaat smeken of de pop de vila wil verlatenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen heel zacht: "para brodda".
Dan kan Brian meteen naar de telefoon om nog wat extra homeopatische shit te bestellen.![]()
Kalmte voorbijquote:
Je weet , ik ben geen fan van Snollie, maar ze heeft echt wel meegedaan.quote:
Jawel, in den beginnequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet , ik ben geen fan van Snollie, maar ze heeft echt wel meegedaan.
Of dat ze hem een "Karate" trap geeft..quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis pas echt schrikken als de pop iets terug zegt
waarom heb jij geen 4 streams dan? Is wel zo handigquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, in den beginneEn zat net op de Natasia stream
Tja nogal logish, ze beseft dat die pop warmer aanvoeld dan zij....quote:
Daar heb ik jullie toch voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
waarom heb jij geen 4 streams dan? Is wel zo handig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |