Op de site van Grolsch staat dat het in een six-pack of flesjes verkrijgbaar zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef mitel het volgende:
heerlijk bier maar na 4 beugels voel je hem behoorlijk.
Idd, maar het is voor een Nederlands Biertje wel smaakvolquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:55 schreef King_of_Kool het volgende:
Geef mij maar Belgisch bier
in twente in beugels weet ik zeker. (mja, wij hebben alles in beugelsquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Op de site van Grolsch staat dat het in een six-pack of flesjes verkrijgbaar zijn.
Maar het is dus een paar slokjes nemen, een paar flessies en je bent redelijk aangeschoten tot kachel. En eventueel kans op hoofdpijn. Het klinkt meer als bier om in te drinken.
Yeah idd. Ik vind het ook gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef beelz het volgende:
Het is geen bier het is gerstewijn...
Maar het is iig met gemak donders lekker als je ervan houdt. Beetje zoetig en het drinkt vrij makkelijk weg. Dat makkelijk wegdrinken is ook meteen het probleem met deze smakelijke drank: Je drinkt het weg alsof het limonade is en dan haktie er keihard in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |