Ja, maar dit is een extern bedrijf intern.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef Slarioux het volgende:
Voor de Bijenkorf? Daar hebben ze sollicitatieformuliertjes hoor
Ik heb een goede openingszin:quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk wil ik me niet meer wagen aan sollicitatieadviezen. De laatste keer liep dat verschrikkelijk uit de hand.
Of is ie te gewaagd?quote:In de krant kwam ik uw vacature tegen voor verkoper, in de Amsterdamse Bijenkorf.
Dus dat wordt:quote:Uw bedrijf heeft in drie generaties een naam opgebouwd als wijn handelaar in wijnen van zeer hoge kwaliteit. Verder spreken het professionalisme en de grote kennis van zaken bij uw bedrijf mij aan. Ik heb dit zelf mogen ervaren tijdens een bezoek aan Verbunt Wijnverkopers afgelopen november, dat door ons opleidingsinstituut georganiseerd werd.
Jij bent grappig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Zoek je zo een weinig, kom je een voorbeeld tegen:
[..]
Dus dat wordt:
Uw bedrijf heeft een naam opgebouwd als horloge handelaar in horloges van zeer hoge kwaliteit. Verder spreken het professionalisme en de grote kennis van zaken bij uw bedrijf mij aan. Ik heb dit zelf mogen ervaren tijdens een bezoek aan de Bijenkorf afgelopen weekend, dat door mijn vrienden georganiseerd werd.
Wat een inlikkert, echt een brief geschreven door een kakker. Zou ik niet doen. Je bent nog lang geen 55+.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Zoek je zo een weinig, kom je een voorbeeld tegen:
[..]
Dus dat wordt:
Uw bedrijf heeft een naam opgebouwd als horloge handelaar in horloges van zeer hoge kwaliteit. Verder spreken het professionalisme en de grote kennis van zaken bij uw bedrijf mij aan. Ik heb dit zelf mogen ervaren tijdens een bezoek aan de Bijenkorf afgelopen weekend, dat door mijn vrienden georganiseerd werd.
wat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk wil ik me niet meer wagen aan sollicitatieadviezen. De laatste keer liep dat verschrikkelijk uit de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |