abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:19:23 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46107490
Jezus kerel, zo spannend is rijden nou ook weer niet hoor.
pi_46107520
Jammer, Baal er van dat ik hem niet met spoed heb besteld... wordt dan toch maar een weekje wachten.. stom systeem van tegenwoordig.. voor oktober kon je hem direct ophalen en de weg op..dank voor alle info
pi_46107554
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Slarioux het volgende:
ik heb net een hele leuke auto bij elkaar gespaard.. een peugeotje 306.. baal er dan ook wel van dat ik niet gelijk er mee kan toeren.. lijkt me logisch!
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:23:19 #54
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46107611
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Je mag rijden.
Niet, mijn examinator had dit nadrukelijk gezegt nadat ik was geslaagt, als je wordt gepakt wordt je rij vaardigheid bewijs ingetrokken.
Because they will last that long.
pi_46107647
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef lycnix het volgende:

[..]

ik heb net een hele leuke auto bij elkaar gespaard.. een peugeotje 306.. baal er dan ook wel van dat ik niet gelijk er mee kan toeren.. lijkt me logisch!
Ja, tof! Kun je meteen met dit weer je mooie nieuwe wagen omeen boom heen vouwen.

Scheelt natuurlijk wel weer een stukje file .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:24:47 #56
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46107654
Oh en wachten betekent ook dat je je auto extra mooi kan stofzuigen. Dat mag wel!
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:26:06 #57
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46107695
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:20 schreef lycnix het volgende:
Jammer, Baal er van dat ik hem niet met spoed heb besteld... wordt dan toch maar een weekje wachten.. stom systeem van tegenwoordig.. voor oktober kon je hem direct ophalen en de weg op..dank voor alle info
lekker boeiend, je doet net alsof je voor het eerste keer sex heb, en je wou nu gaan rijden in de sneeuw?

Doe maar wat je niet laten kan, als je ongeluk maakt dan ben je rijbewijs kwijt en rij ontzeggen+veel geld wat je gaat kosten
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:28:16 #58
242 Pinball
Electric Monk
pi_46107769
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Wel als je het nog nooit gedaan hebt.

Ik weet nog wel hoe ik meteen dezelfde dag lekker ging rijden met mijn zojuist behaalde rijbewijs.
Heerlijk was dat! Geweldig, eindelijk helemaal zelf, in je eigen auto, zonder dat er iemand op je vingers zat te kijken!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:29:14 #59
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46107799
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wel als je het nog nooit gedaan hebt.

Ik weet nog wel hoe ik meteen dezelfde dag lekker ging rijden met mijn zojuist behaalde rijbewijs.
Heerlijk was dat. Geweldig, eindelijk helemaal zelf, in je eigen auto, zonder dat er iemand op je vingers zat te kijken.
Ik werd altijd moe tijdens lessen, en stresserig van de instructeur, en nu zonder die man is het een stuk beter en rustiger
pi_46107840
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef Pascal86 het volgende:
lekker boeiend, je doet net alsof je voor het eerste keer sex heb, en je wou nu gaan rijden in de sneeuw?

Doe maar wat je niet laten kan, als je ongeluk maakt dan ben je rijbewijs kwijt en rij ontzeggen+veel geld wat je gaat kosten
Give the guy a break man

Hij is net geslaagd voor z'n rijbewijs en heeft zelf een auto bij elkaar gespaard. Je gaat me toch niet vertellen dat je na het behalen van je rijbewijs op de bank bent blijven zitten om voor je uit te staren terwijl er buiten een auto staat? Doe dan niet alsof TS een loser is die op een auto loopt te kwijlen.

Tis alleen niet verstandig om te gaan rijden nee en dat doet hij dan ook niet. Je kunt kritiek op TS ook overdrijven hoor

Gefeliciteerd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46108002
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ja, tof! Kun je meteen met dit weer je mooie nieuwe wagen omeen boom heen vouwen.

Scheelt natuurlijk wel weer een stukje file .
Of hij veroorzaakt een stukje file
Maar ik snap wel dat hij graag was gaan rijden. Toen ik mijn rijbewijs haalde wilde ik ook direct een stuk gaan toeren, maar ik was niet gegaan als er zoveel sneeuw lag.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:38:09 #62
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46108073
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Give the guy a break man

Hij is net geslaagd voor z'n rijbewijs en heeft zelf een auto bij elkaar gespaard. Je gaat me toch niet vertellen dat je na het behalen van je rijbewijs op de bank bent blijven zitten om voor je uit te staren terwijl er buiten een auto staat? Doe dan niet alsof TS een loser is die op een auto loopt te kwijlen.

Tis alleen niet verstandig om te gaan rijden nee en dat doet hij dan ook niet. Je kunt kritiek op TS ook overdrijven hoor

Gefeliciteerd
hij moet niet aan zichzelf denken maar ook aan de weg gebruikers.
Als hij naast me rijdt, en hij schrikt ergens van en doet een slag naar recht of links ben ik ook de sjaak.
pi_46108104
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Pascal86 het volgende:
hij moet niet aan zichzelf denken maar ook aan de weg gebruikers.
Als hij naast me rijdt, en hij schrikt ergens van en doet een slag naar recht of links ben ik ook de sjaak.
Doet ie toch? Hij stapt niet in een auto zegt ie net. Overigens gaat je argument nergens over, TS kan echt niet beter rijden als hij z'n rijbewijs heeft opgepikt Hij is slechts beter verzekerd maar ook daar merk jij geen zak van
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:41:02 #64
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46108166
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef FJD het volgende:

[..]

Doet ie toch? Hij stapt niet in een auto zegt ie net. Overigens gaat je argument nergens over, TS kan echt niet beter rijden als hij z'n rijbewijs heeft opgepikt Hij is slechts beter verzekerd maar ook daar merk jij geen zak van
hij rijdt sowieso als beginner en kan sneller situaties tegen komen waar hij niet voorbereid op is.
pi_46108344
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:41 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

hij rijdt sowieso als beginner en kan sneller situaties tegen komen waar hij niet voorbereid op is.
Hij is geslaagd voor zijn rijbewijs, dus mag hij (zodra hij het rijbewijs daadwerkelijk heeft ) gewoon auto rijden. Dat hij als beginner rijdt verandert daar niets aan. Jij was ook ooit (en als 86 op je geboortejaar slaat dan nog steeds) een beginnend automobilist. Niemand heeft jou ooit het recht ontnomen om auto te rijden omdat je beginner was.
pi_46108392
Met drie jaar rijbewijs ben je echt geen beginner meer!

donderdag 8 februari 2007 @ 15:55:05 #67
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_46108690
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:46 schreef M.I.B. het volgende:

[..]

Hij is geslaagd voor zijn rijbewijs, dus mag hij (zodra hij het rijbewijs daadwerkelijk heeft ) gewoon auto rijden. Dat hij als beginner rijdt verandert daar niets aan. Jij was ook ooit (en als 86 op je geboortejaar slaat dan nog steeds) een beginnend automobilist. Niemand heeft jou ooit het recht ontnomen om auto te rijden omdat je beginner was.
hij was van plan, dat als hij mocht rijden om dan NU te gaan rijden, met sneeuw en dergelijke.
pi_46109056
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Give the guy a break man

Gefeliciteerd
eindelijk een begrijpende reactie, dank!
pi_46109152
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:05 schreef lycnix het volgende:

[..]

eindelijk een begrijpende reactie, dank!
Wat heb je het ook zwaar he ? Met jou nog een stuk of 500 aapjes die vandaag nog niet mogen rijden en gelukkig maar
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:24:18 #70
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46109755
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef FJD het volgende:

hangt wel van wat meer zaken af dan alleen het aantal jaren dat je je rijbewijs in je bezit hebt hé
Neerkomen wel!
pi_46109784
Toch wel stoer dat je me durft aan te vallen op een overduidelijk ongenuanceerde oneliner
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:28:06 #72
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46109905
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef FJD het volgende:

en het aantal gereden kilometers per jaar heeft daar geen invloed op denk je? Dus gewoon 3 jaar in de kast laten liggen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46110062
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:25 schreef FJD het volgende:
Toch wel stoer dat je me durft aan te vallen op een overduidelijk ongenuanceerde sarcastische oneliner
+toevoeging.
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:40:08 #74
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46110412
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef FJD het volgende:

[..]

+toevoeging.
zo zou ik het ook brengen nadat ik in had gezien dat ik eigenlijk een bagger opmerking had gemaakt
Neerkomen wel!
pi_46110474
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef Freeflyer het volgende:
zo zou ik het ook brengen nadat ik in had gezien dat ik eigenlijk een bagger opmerking had gemaakt
De sarcastische boodschap van de smiley is aan jou niet besteed. Val mij daar niet op aan graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')