12 cm hier gemetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Hoogste sneeuwdek in het land zou zo rond 10 cm zijn geweest. Stelt allemaal heel weinig voor. Het KNMI heeft toch verkeerd ingeschat.
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie hier enige logica in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef Flyduck het volgende:
haha ik samen met heel veel collega's gingen al rond 2uur naar huis omdat er zo een zware spits werd verwacht. Kijk ik nu op traphic.nl (ik ben ramptoerist) staat er gewoon maar 14 km !!
Het KNMI voorspelde tussen de 5-10 cm, dus aan die voorspelling schort weinig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:32 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Idd. Hoogste sneeuwdek in het land zou zo rond 10 cm zijn geweest. Stelt allemaal heel weinig voor. Het KNMI heeft 't toch verkeerd ingeschat.
quote:3 meldingen in Nederland
Totale lengte 10 km
Kijk, dat is iig wat. Het is hier wit, maar daat is dan ook alles mee gezegd. Hier ligt nu zo'n 1 cmquote:
Het gaat erom dat ik als ramptoerist wil gaan kijken hoeveel file er staat maar er staat helemaal niks ..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef MrJones het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie hier enige logica in.
Is hier nu ook onderhand wel weer aan het smelten, maar nog steeds wel een kleine 10.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Kijk, dat is iig wat. Het is hier wit, maar daat is dan ook alles mee gezegd. Hier ligt nu zo'n 1 cm![]()
.
is inderdaad hardstikke logischquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef MrJones het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie hier enige logica in.
Zuiderval.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef joostingh het volgende:
[..]
Welke uitvals weg...
Ik ga zo via de deurnigerstraat richting het noorden... hopelijk rijd het daar ook een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef Paaul het volgende:
Maar goed dat ze een weeralarm verkondigd hebben. Er liggen echt meters sneeuw hier in Groningen!
Ik zit nu nog ingesneeuwd in m'n huis, ik hoop dat de brandweer ofzo snel komt, desnoods het leger.
HET IS ECHT EEN SLAGVELD HIER!!!!1111!111JA DIE STENEN IN DE TUIN OVERHEERSEN DERMATE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
het valt wel in de 5-15cm margequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef MaLo het volgende:
Hier (Oldenzaal) ligt een leuk dekentje sneeuw. 6 cm in de tuin.
Maar ik had er meer van verwacht.
Zoals hierboven ook al geschreven werd, een weer-waarschuwing had er meer op geleken.
Waarom denk je dat ze in Oostenrijk allemaal treintunnels hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef ChrisJX het volgende:
Nu de vraag: hoe druk was het tussen 5 en 7 in de trein? Ben vanmiddag eerder naar huis gegaan, maar toen ik uitstapte wilde er toch een bak mensen naar binnenDas drie uur later nooit.
Ik word er een beetje moe van. Het sneeuwt een beetje en het hele treinstelsel raakt ontregeld omdat de NS bang wordt. Ze kunnen in Oostenrijk toch zeker ook door de sneeuw heen kachelen???
Ik weet het niet zeker, maar er schijnen wat bergen te liggenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:35 schreef MaLo het volgende:
Waarom denk je dat ze in Oostenrijk allemaal treintunnels hebben![]()
nee, het is niet ontregeld: de dienstregeling is aangepast om ontregeling te voorkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:32 schreef ChrisJX het volgende:
Nu de vraag: hoe druk was het tussen 5 en 7 in de trein? Ben vanmiddag eerder naar huis gegaan, maar toen ik uitstapte wilde er toch een bak mensen naar binnenDas drie uur later nooit.
Ik word er een beetje moe van. Het sneeuwt een beetje en het hele treinstelsel raakt ontregeld omdat de NS bang wordt. Ze kunnen in Oostenrijk toch zeker ook door de sneeuw heen kachelen???
Dat is toch ongeveer hetzelfde als ontregeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, het is niet ontregeld: de dienstregeling is aangepast om ontregeling te voorkomen
Jij betaald, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze moeten in Nederland net zoveel treintunnels als in Oostenrijk maken, dan zijn er veel minder stukken besneeuwde rails
Ja, van die verhoogde wegen enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar er schijnen wat bergen te liggen
Dat je in Oosterwolde woontquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier bij Oosterwolde sneeuwt het nog maar het is nog boven het vriespunt.Niks spectaculairs dus. Weet niet hoelang het door gaat sneeuwen maar verwacht er niks meer van.
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier bij Oosterwolde sneeuwt het nog maar het is nog boven het vriespunt.Niks spectaculairs dus. Weet niet hoelang het door gaat sneeuwen maar verwacht er niks meer van.
En minder blaadjes ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:39 schreef MaLo het volgende:
Dat is toch ongeveer hetzelfde als ontregeld.
Ze moeten in Nederland net zoveel treintunnels als in Oostenrijk maken, dan zijn er veel minder stukken besneeuwde rails
Nee, ze ontregelen de dienstregeling van te voren zodat het weer dat niet meer kan doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Againzender het volgende:
nee, het is niet ontregeld: de dienstregeling is aangepast om ontregeling te voorkomen
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoi
Jammer dat het bij jullie niet zo sneeuwt. Maar misschien komt het nog, er is nog hoop
![]()
Ja dat is ook weer zo. Ik zie hier ook niks meer van de sneeuw, zo met die dichte gordijnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi![]()
Neeeh, laat maar zitten tis nou toch al donker![]()
Site doet het gewoon. Wat gebruik je?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:11 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
waarom doet deze pagina het niet bij mij? Of ligt de site plat vanwege veel ongelukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |