yep, hopelijk blijft het nog ff zo doorgaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hier in Hilversum voor de tweede ronde. M.a.w. het begint weer te sneeuwen !
Nou ja zeg. In Leeuwarden sneeuwt het nu al een tijdje maar het blijft niet liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hier in Hilversum voor de tweede ronde. M.a.w. het begint weer te sneeuwen !
Nou even een kwartiertje pauze zodat ik dan even naar huis kan fietsenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef Laakie het volgende:
[..]
yep, hopelijk blijft het nog ff zo doorgaan
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:09 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Kom je de omgevallen sneeuwpop helpen overeind te zetten?
Hij staat (stond) in het tuintje van het Rijksgebouw in Ravelijn de Groene Jager.Op de vorige pagina staat een foto van toen ie nog leefde...
Ik heb nog niet durven kijken, maar ik vrees het ook...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
Ik ben redelijk in de buurt van De Ravelijn de Groene Jager maar ik vrees dat er nu al helemaal niks meer van de sneeuwpop over is![]()
Precies, zo denk ik er ook over. Alarm slaan over wat een heel normaal winters verschijnsel is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Lariekoek het volgende:
Ik zou het gewoon een waarschuwing noemen. En dat is eigenlijk ook wat het is. Alarm klinkt te rigoureus.
Het sneeuwt hier dan ook vooral horizontaal. Dan haalt het natuurlijk nooit de grond.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. In Leeuwarden sneeuwt het nu al een tijdje maar het blijft niet liggen.
Het begint weer!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier wordt het alweer minder.![]()
Zevenhuizen Groningen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef DrMarten het volgende:
In Enschede sneeuwt het nog steeds stevig en op een van de grote uitvalswegen rijdt het verkeer nu erg voorzichtig
Zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Inderdaad... ligt nog een aardig pakkie hier
Nee, zit momenteel in een dorp vlakbij..quote:
Morgenochtend fiets ik er langs, eens zien wat er dan nog van de sneeuwpop over isquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:32 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik heb nog niet durven kijken, maar ik vrees het ook...
Waarom is het hier net Antartica dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:51 schreef Angel_1983 het volgende:
Neuh hier zit het erop ben ik bang!
De sneeuw is echt bijna weg en er valt meer regen dan sneeuw...
Helaas...stom weeralarm!
Welke uitvals weg...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:40 schreef DrMarten het volgende:
In Enschede sneeuwt het nog steeds stevig en op een van de grote uitvalswegen rijdt het verkeer nu erg voorzichtig
in ieder geval voor het zuidenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:57 schreef highway101 het volgende:
Weeralarm ingetrokken? - las ik op P2000
verdeeld over 5 km jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef highway101 het volgende:
25cm sneeuw in Arnhem?
Idd. Hoogste sneeuwdek in het land zou zo rond 10 cm zijn geweest. Stelt allemaal heel weinig voor. Het KNMI heeft 't toch verkeerd ingeschat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |