de 1-jarigen kunnen het ook waarderen kan ik je meldenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die tien-jarige van toen zijn groot geworden
en de tien-jarige van nu zullen het vast wel schitterend vinden
De tien jarige van vroeger vind het nog steeds schitterendquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die tien-jarige van toen zijn groot geworden
en de tien-jarige van nu zullen het vast wel schitterend vinden
Denk het ook ja, stelletje mietjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef MrJones het volgende:
[..]
In mijn tijd konden mensen nog een fatsoenlijke Nederlandse zin produceren.
Het wordt allemaal minder.
Maar dan nog ....quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou hoor. Alleen is er in die 12 jaar ietwat meer verkeer op de weg gekomen. En toen bestond er ook nog geen internet natuurlijk![]()
Daar wacht ik dus ook op!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:17 schreef seeya_40 het volgende:
Waarom mijdt het koufront zo angstvallig Leeuwarden??
In Slotervaart gaat het net weer even iet harder, maar dat wordt een korte opleving zo te zien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:28 schreef Lariekoek het volgende:
Het is in Amsterdam Zuid-Oost opgehouden met sneeuwen.
Echt stom als iedereen in Nederland sneeuwt lijkt te hebben, behalve jij zelf...quote:
hou die smiley eens bij je, jij moet straks niet met 39graden koorts een sneeuwpop gaan makenquote:
18:00 pas zeiden ze toch op het nieuws?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hier nog steeds niks! (Winschoten, Groningen)
Wees blij, in Almelo ligt er 0,0cm, terwijl het al tijden sneeuwt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef Corleone het volgende:
in enschede sneeuwt het nu heel weinig, er ligt nog maar 2 cm sneeuw op de grond. en het lijkt al te stoppen..
nee al eerder volgens pp rond 3 uur en daarna komt nog een gebiedjequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:37 schreef Logician het volgende:
[..]
18:00 pas zeiden ze toch op het nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |