Ik weet niet wat een creche in NL kostquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:37 schreef p_iglet het volgende:
We hebben hier waarschijnlijk zo'n 20 uur per week opvang nodig gemiddeld.
Oppas aan huis dus ook die nanny's is pas rendabel als je of heeeeeel veel inkomen hebt, of als je 3 of meer kinderen hebt. uurtarief ligt rond de 9 euro per uur namelijk.
Dat is voor ons gewoon echt te duur.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef p_iglet het volgende:
Voor een au-pair hebben wij hier de ruimte niet. Helaas.
Dat is zeker iets waar ik positief tegenover sta, maar wel als we later de ruimte ervoor hebben en meerdere kindjes.
heheheh ik heb wel een suggestiequote:[b]Op donderdag 8 februari 2007 13:36
Voor een au-pair hebben wij hier de ruimte niet. Helaas.
Dat is zeker iets waar ik positief tegenover sta, maar wel als we later de ruimte ervoor hebben en meerdere kindjes.
Je maakt toch ook zelf kennis met de mensen waar je kindje dan terecht zou komen?? Die kun ook jij nog eens door de vragenmolen halen. Blindelings op een oordeel van een ander vertrouwen zou ik zelf niet doen. En niet elk gastoudergezin is hetzelfde.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:10 schreef Cattara het volgende:
Mijn vriendin heeft een zeer slechte ervaring met gastouders....(groningen)
Niet iedereen word goed gescreend !
Ik zou voor geen goud mn kind naar een gastoudergezin sturen...
Ze zijn nog steeds gastouder,ook na onderzoek van de politie kunnen ze rustig doorgaan met hun smerige praktijken...
Maar goed omdat ik nu die ervaring heb hoeft het niet overal zo te zijn...
Das het probleem ....quote:Je maakt toch ook zelf kennis met de mensen waar je kindje dan terecht zou komen?? Die kun ook jij nog eens door de vragenmolen halen. Blindelings op een oordeel van een ander vertrouwen zou ik zelf niet doen. En niet elk gastoudergezin is hetzelfde.
Mag ik eens heel brutaal vragen wat 'niet duur' ongevéér is?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Belana het volgende:
wij hebben een gastouder via het gastouderbureau, maar wel aan huis
het bevalt ons erg goed. is niet duur en de kinderen krijgen alle persoonlijke aandacht.
het vinden van een gastouder gaat hier vrij snel, dus dat ze wachten tot de geboorte vind ik niet heel gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |