Yep. Is iets zoeter. En bevat veel ijzer. Is met name goed voor vrouwen die net bevallen zijn om aan te sterken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ook niet heb wel eens gehoord dat een paardenbiefstuk lekkerder moet zijn dan een gewone goede biefstuk. Heb het alleen nog nooit geprobeerd.
Rita Verdonk eet niets andersquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Yep. Is iets zoeter. En bevat veel ijzer. Is met name goed voor vrouwen die net bevallen zijn om aan te sterken.
Een lekkere paardebiefstuk !!
Tjonge, jij gelooft ook alles wat je leest he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een chinees kookboek waar beschreven wordt dat de lekkerste gefrituurde eendevoeten van levende eend zijn, de eend dus levend in de olie zetten om zijn poten te frituren.
Kijk, je kan dus ook in mijn opinie te ver gaan, en dat is er dus een.
Overigens schijnen kippenvoeten ook erg lekker te zijn, gestoomd, meestal wat pittiger dan eendevoeten.quote:Oh no... Never...
Er is in de doorsnee winkel waarschijnlijk nauwelijks vraag naar, vanwege de knuffelfactor van paarden. Gevolg is dan uiteraard dat de prijs daalt, wat het interessant spul maakt om in kroketten, bitterballen en frikadellen te stoppen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:08 schreef sampoo het volgende:
Is paardenvlees nou zo voordelig dat men het "stiekem" in snacks gooit?
rij al m'n hele leven paard, en zal er geen kroket om laten staan hoor. Het gemiddelde beest in de bio industrie zou willen, dat het zo'n mooi leven had als een manegepaard, om maar wat te noemen. De hele week geen reet uitvoeren, en op zaterdag wat kindjes dragen, tot je d'r genoeg van krijgt, en dan gooi je ze gewoon op de grond. Vergelijk dat met een varken in zo'n bio kokquote:het ergste zijn nog de mensen die zelf paardrijden, als die dit horen eten ze nooooit meer snacks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |