quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Black_king het volgende:
Wat een beroerde overgangen Brian, zelfs de simpelste kun je niet....
Hoe erg hij het ook gaat verkloten vanavond.... ik kan me niet voorstellen dat Bart en Brian geen lol zullen hebben!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef FSR het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar vanavond....
OMG tijdens ik dit tik maakt hij een geweldige overgang...![]()
![]()
SuckSex Bwian![]()
![]()
![]()
Dat kan niet, hij heeft een te kleine piemel daarvoor .......quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef john6 het volgende:
ik hoop echt dat ie voor lul staat vanavond met draaien
Het heeft ook niets met wonen in Noord te maken, en als jij ABN spreekt hoef je je niet aangesproken te voelen.. Ben zelf geboren in de Jordaan en heb ook spraakles gehad... vanwege platte uitspraak die ik bewust wilde afleren... dus.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef zaadjuh het volgende:
hallo ik woon ook in amsterdam noord maar ben beschaafd hoor haha ok kom hier wel niet vandaan maar ik praat abn...
echt 'plat' amsterdams vind ik nog wel lachen, maar dat spreken ze geen van allen. Wat Amoebe uitkraamt heeft niks met Amsterdam te maken, dat is alleen maar ordinair.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef zaadjuh het volgende:
hallo ik woon ook in amsterdam noord maar ben beschaafd hoor haha ok kom hier wel niet vandaan maar ik praat abn...
Ben ik met je eens, als Bwian maar naar de draaitafel' s blijft kijken, en z'n koptelefoon ophoud...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:23 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Hoe erg hij het ook gaat verkloten vanavond.... ik kan me niet voorstellen dat Bart en Brian geen lol zullen hebben!!
Ja, zoiets had ik ook ja...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef Ashley1 het volgende:
jammer dat ze niet even bedankt zegt tegen sylvia
Ja leuk hè? dat is toch echt Sylvia haar grote kracht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf Syl echt een topper vinden, ze krijgt Snollie zelfs zover om een redelijk normaal gesprek te voeren.
Nog niet gesignaleerd...quote:
Maar dan is het iedereens schuld behalve de zijne. M.n. Huub zal de schuld krijgen ook al is hij er evt. nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:21 schreef john6 het volgende:
ik hoop echt dat ie voor lul staat vanavond met draaien
Ook al ben je beperkt, kan je de volgorde nog wel dusdanig maken, dat eht een leuke mix word.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef _-inge-_ het volgende:
Jammer dat ze geen 'eigen' cd's meer hebben kunnen samenstellen met nieuwe nummers. Dan maar roeien met de riemen die je hebt... Het is wel een beetje een warboel van stijlen maar sommige nummers vind ik wel erg lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |