Maar daar laat Sylvia niets van merken... is toch leuk, ze blijft gewoon lekker door kletsen met Amanda.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Maar die hondjes kunnen toch gewoon op de kattenbak.
Amanda: Weet je wat het is, als je een grote jachthond hebt, vind je ook grote kadootjes (poep dus) in huis.
Wat een niveauverschil tussen Sylvia en Amanda.
Sylvia leest de instructies van de redactie op het scherm af.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia maant Brian de muziek zachter te zetten.
Brian doet dat.
Op de Tien site staat er dat ze fraude inspecteur is ??????quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl is architect?
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amandel: Trouwen is leuk voor het feest.... right
ze werkte bij Ebay, controle van verkopers, mogen ze op marktplaats ook wel invoeren, ik vraag altijd als 1e of er een factuur bij is, zoniet, geen koop.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de Tien site staat er dat ze fraude inspecteur is ??????
Sylvia heeft zowat elke baan gehad die je verzinnen kanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze deed gisteren tegenover die drie meiden die er voor haar waren zo'n beetje haar (arbeids)verleden uit de doeken. Heb het niet echt intensief gevolgd, maar er bleek iig wel uit dat ze van alles gedaan heeft, en ik meende iets te hebben opgevangen van binnenhuisarchitectuur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij klonk redelijk beschaafd, maar als het een mannetje uit de vastgoed wereld is, dan is dat geen garantie, zelfs niet als ie bv. nijenrode heeft gedaan.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.
para brottaquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.
Dan komt het in de buurt maar hier nog nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
036 trouwens ook sneeuw
ehm, wat is dat?????quote:
Brainless trapt er nog wel inquote:
Uitspraak van Brian:quote:
ok thnxquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Uitspraak van Brian:
wil zoveel zeggen als: "ik word paranoia broer"
zij die niet genoemd mag worden, Fantasia dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef SSRA het volgende:
Wat bedoelen jullie toch steeds met zdngmw.
Op verdenking van wat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:55 schreef Black_king het volgende:
Judith zit vast.
Zeg dan gewoon negerinquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
zij die niet genoemd mag worden, Fantasia dus
Met zichzelf hopelijk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef schatje het volgende:
Met wie is Bart klaar?
Dat zijn de overburen ......quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:57 schreef SSRA het volgende:
Wie zijn Frans en Stijn nou weer? Ik heb ze niet in DGK gezien.
Het heeft niets te maken met het feit dat Fantasia negerin is. Het heeft te maken met haar duivelsequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef SSRA het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon negerin.
Ze bewijs wel weer eens waarom donker Afrika na de laatste 30 jaar 2,3 biljoen euro van het Westen te ontvangen hebben, nog steeds diep in de ellende zit.
Da's apartquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Black_king het volgende:
Ammel haar vader is overleden toen haar vader twee was.
honden kunnen wel degelijk geleerd worden op de kattenbak te poepen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Maar die hondjes kunnen toch gewoon op de kattenbak.
Amanda: Weet je wat het is, als je een grote jachthond hebt, vind je ook grote kadootjes (poep dus) in huis.
Wat een niveauverschil tussen Sylvia en Amanda.
Gisteren, na RTL Boulevard, had hij gezegd vandaag 'achter' meer details te vragen over Huub's plannen. Daarover zal het wel gaan........quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef blomst het volgende:
Bart wil niet meer met frans en stijn praten, maar dat mogen wij verder weer niet horen.
Groeten uit Het Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef Carlaa het volgende:
het zijn wel mooie beelden trouwens, zouden zo op een ansichtkaart kunnen!
Ws. grijpen Frans en Stijn nu hard in tegen Bart en dat is uiteraard afgeschermd voor het publiek (wij dus)quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde daar, gebeurd er wat en wij mogen het weer niet horen![]()
Jumparound en ik doen het meestal heel netjes in de struiken, hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:00 schreef avonne het volgende:
[..]
honden kunnen wel degelijk geleerd worden op de kattenbak te poepen.
Honden leren zelfs beter dan katten over het algemeen.
Het zijn de mensen die het zonodig op de stoep moeten doen
keukenverkoperquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze deed gisteren tegenover die drie meiden die er voor haar waren zo'n beetje haar (arbeids)verleden uit de doeken. Heb het niet echt intensief gevolgd, maar er bleek iig wel uit dat ze van alles gedaan heeft, en ik meende iets te hebben opgevangen van binnenhuisarchitectuur.
Maar daweekdusniezeker
nietwaar ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef doesss het volgende:
Woensdag kwamen er toch nieuwe bewoners, nietwaar.........![]()
Ik zie jullie in gedachten samen zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jumparound en ik doen het meestal heel netjes in de struiken, hoor![]()
'Volg de miljonairs 24 uur per dag via de streams'quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:59 schreef beequeen het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde daar, gebeurd er wat en wij mogen het weer niet horen![]()
Waarom zie je dan dit egoïstische gedrag wel vaker terug bij negerinnen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met het feit dat Fantasia negerin is. Het heeft te maken met haar duivelse
gedrag, haar backstabben en haar grote muil.
The Stereo-Shittersquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zie jullie in gedachten samen zitten![]()
![]()
![]()
Ken je Dick leek?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik krijg altijd trek in shoarma als ik deze muziek hoor.. kan zijn omdat ik om de hoek van de Zwarte Markt woon (Beverwijk)
Eeehm wil je nu het hele continent gaan veroordelen op grond van het handelen van 1 persoon ? zo ja doe dat dan ergens andersquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef SSRA het volgende:
[..]
Waarom zie je dan dit egoïstische gedrag wel vaker terug bij negerinnen?
En het feit dat Afrika nog steeds diep in de shit zit, is de verantwoordelijkheid van de lokale bevolking daar, denk je niet?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het heeft niets te maken met het feit dat Fantasia negerin is. Het heeft te maken met haar duivelse
gedrag, haar backstabben en haar grote muil.
goh.. is jouw naam een afkorting van SS racist?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef SSRA het volgende:
[..]
En het feit dat Afrika nog steeds diep in de shit zit, is de verantwoordelijkheid van de lokale bevolking daar, denk je niet?
Ga ik niet met je over in discussie, ik ben kleurenblind dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef SSRA het volgende:
[..]
Ehmm...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef SSRA het volgende:
[..]
Anders was het continent welvarend, ipv steeds te bedelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef pullup het volgende:
Eeehm wil je nu het hele continent gaan veroordelen op grond van het handelen van 1 persoon ? zo ja doe dat dan ergens anders![]()
jammer dat we geen negeerknop hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ga ik niet met je over in discussie, ik ben kleurenblind dus ik zou het niet weten.
Bovendien heb ik Surinaamse familieleden...
Doei
Ok * negeer*quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Anders was het continent welvarend, ipv steeds te bedelen...
Je kunt ons maar beter dankbaar zijn, dat we je nog toelaten om hier te profiteren.
Niet eens op reageren, op zo'n mafketel. Is de moeite niet waard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ga ik niet met je over in discussie, ik ben kleurenblind dus ik zou het niet weten.
Bovendien heb ik Surinaamse familieleden...
Doei
Hou es op zegquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Je kunt ons maar beter dankbaar zijn, dat we je nog toelaten om hier te profiteren.
Ga weg, newbiequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Misschien beter opletten bij geschiedenislessen in het vervolg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:03 schreef SSRA het volgende:
Ik denk dat LS Racist zich in een lettertje vergist heeft......quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef Carlaa het volgende:
[..]
goh.. is jouw naam een afkorting van SS racist?
Het moet niet gekker worden, opzouten graagquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens, malloot?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan: de Afrikaanse stammen verkochten leden van andere stammen als slaven, hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Misschien beter opletten bij geschiedenislessen in het vervolg.
Ok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens, malloot?
Je komt nog dommer over dan Natasia, met je gewauwel.![]()
Ga nog even zo door en ik ga m'n best doen voor een ban.
Maar liever heb ik dat je gewoon kapt met dit soort opmerkingen
FYI: in Nederland worden journalisten vastgezet; USA is een derde wereldland met een absurd grote groep onder de armoedegrens; Britse moslims klagen dat de UK een politie-staat is geworden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef SSRA het volgende:
[..]
Spraakles mevrouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef itsme het volgende:
wie is Judith dan?
Nee joh, ik wil Snollie zien afgaanquote:
Negeer-mode voor die malloot die hier het topic komt verklooienquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil Snollie zien afgaan![]()
![]()
![]()
Hij heeft toch al gezegd er mee te stoppen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Negeer-mode voor die malloot die hier het topic komt verklooien
OK. begreep je verkeerdquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
Negeer-mode voor die malloot die hier het topic komt verklooien
Mwah... dan wel in een anders subforum graag. Deze bijvoorbeeld: Historie, Oorlog & Cultuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:09 schreef dieenebart het volgende:
Maar waag gerust nog een poging om jouw vooroordelen aan ons te bewijzen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |