quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef FJD het volgende:
Baus met wie heb je nu weer ruzie gemaakthad weer een mailtje
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Tommie F.Mailtje was erg kort en in goed Nederlands.
Statspadding dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Dat is C7Pr1X_NL
![]()
![]()
Wat had ie te vertellen? Ging vanmiddag nog van de server af, kwam terug zonder BoF tag, later weer weg en weer terugkomen met BoF tag... typte iets van "maar je hebt gelijk Baus" en ging vervolgens samen met mij leuk in een 2 mans squad spelen.. mij reviven/healen.. en ik hem voorzien van ammo![]()
Hij heeft het me blijkbaar al vergeven, want hij kwam later dus weer terug met BoF tag en kwam in mijn squad om te vertellen dat ik gelijk had, vervolgens leuk maar kort samen gespeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:05 schreef FJD het volgende:
"hey ik had een conflictje met Mr. Baus en nu kan ik niet meer op het forum?"
Ach ik hem gemaild dat z'n uitleg te summier was maar dat hij nergens gebanned is en dat klopt ook. Verder zie ik t wel als er weer een email binnenkomt. Kinderachtig gedoe elke keerAls mensen al anderen mailen met "ik had een conflictje" dan weet je eigenlijk al dat hij de schuldige is of zich op z'n minst schuldig voelt. Het niet bij naam noemen van wat er is gebeurd en het bagatelliseren van het gebeurde door er "je" achter conflict te zetten zegt mij al genoeg maar goed ik zie de mail wel verschijnen
Ik sluit me bij je aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:10 schreef Mr_Baus het volgende:
ik ben zeker niet de enige die zich daar aan ergert..
Mooi gesproken! Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Kijk, ik speel nu ruim dik een jaar op de server en heb veel mee gemaakt. Tuurlijk zijn er mannetjes die af en toe lopen te klagen, zeiken, het woord cheater dat wel eens voorbij komt etc.. En dat gebeurt tijdens een schoolvakantie dan nog wat meer, dat valt echt op..
Maar zoveel als het nu gebeurt heb ik nog niet eerder meegemaakt, en dan is de schreeuwert in kwestie een BoF member.. niet goed, niet goed.. Laat ik het zo zeggen; Foxie is er niets bij..
En dat geklaag e.d. ontaard dan vanzelfsprekend weer in een flame chat en dat maakt de server gewoon een vervelende speelomgeving. Daarbij draagt hij dus de BoF tag en dat maakt BoF dan ook weer niet populair, dus daarom vond ik dat ik hem eventjes op zijn plaats moest zetten.
zie ik in het midden nou ook nog iets wat voor een vallende ster/komeet door moet gaan? Of is dat een vliegtuig/superman/Grovert?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:49 schreef FJD het volgende:
knip
Ik zie spoken op de foto...quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke... fotosoep of niet?
[afbeelding]
Wel een hele erge mooie foto anders... vuurwerk, onweer etc.
Dat laatstequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
zie ik in het midden nou ook nog iets wat voor een vallende ster/komeet door moet gaan? Of is dat een vliegtuig/superman/Grovert?
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef RudyCarell het volgende:
[upd] Anna Nicole Smith overleden door overdosis
Nou zeg, wat had die twee grote....quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
ach ja, life goes on for the rest of us.
Plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou zeg, wat had die twee grote....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek er hier maar 1tje uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=anna%20nicole%20smith&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wiBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Nou zeg, wat had die twee grote....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat plaatje had ik ook gekozen, nr 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BF2: Diamond3d
Hoe dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef 3lmo het volgende:
Whehe, zonet Air defense veteran gehaald (en ribbon), is echt dom. Eerst basic, da's gewoon 10 minuten in zo'n ding zitten, dan 2e is 10 kills met zo'n ding in 1 ronde, expert is 20 kills in 1 ronde
Gewoon commander zijn dus xD
Als je commander bent dan worden de kills die je maakt (met arty) bijgeteld bij de klasse die je op dat moment bent.. zit je op dat moment dus bijv in een AA dan tellen je arty kills als AA killsquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Als je commander bent dan worden de kills die je maakt (met arty) bijgeteld bij de klasse die je op dat moment bent.. zit je op dat moment dus bijv in een AA dan tellen je arty kills als AA kills
dank je!!! je bent nog nieuw bij BoF, maar de meeste weten dat ik nu dakloos ben, ik ben dus zoooo blij!!!quote:
Het werkt niet alleen voor je Anti-Air Defense badges en ribbons, maar ook voor je Ground Defense awards. Zo heb ik bij beide badges veteran en expert in 1 ronde behaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Zo kan ik dus ook aan mijn helicopter skills komen![]()
Aangezien ik echt niet kan vliegen![]()
Daar zullen ze niet blij van worden.![]()
Hmmm die aa kan je nog wel mee weg komen!![]()
Toppert!
Dank je!![]()
Dan is het nog mooier!quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dank je!!! je bent nog nieuw bij BoF, maar de meeste weten dat ik nu dakloos ben, ik ben dus zoooo blij!!!
ga morgen wel pics posten, nu slapen!!!
![]()
![]()
![]()
Dat is toch wel een bugje?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:44 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Het werkt niet alleen voor je Anti-Air Defense badges en ribbons, maar ook voor je Ground Defense awards. Zo heb ik bij beide badges veteran en expert in 1 ronde behaald![]()
Gefeli ijs met je huis![]()
Van mij mag ie, wil wel weer eens met vehicles rotzooienquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:45 schreef Mr_Baus het volgende:
FF wat anders, ik had het al eerder aangegeven
Ik weet niet of het morgen al Friday Night Fight Night is, maar het lijkt me leuk om op zo'n avond de server van IO af te halen en weer de roulatie Karkand/Sharqi/Oman/Dalian er in te gooien.. échte Fight Night.. Zien we meteen of de regelmatige bezoekers van de server het ook slikken en is er een beetje afwisseling. Is het een succes dan mag het wat mij betreft elke Friday wel een Fight Night zijn
*Baus wil vliegen en APC/Tank Hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |