abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46230229
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:48 schreef lienelien het volgende:

[..]

[..]

Ik merkte het zelf ook al op..
[..]

'neejoh, dan ben je echt de allereerste. Doe maar tussen 9u en 9u30 ergens'
owja, had ik ff overheen gelezen en hoelaat kom je morgen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230244
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

owja, had ik ff overheen gelezen en hoelaat kom je morgen dan?
Nou, gezien iedereen nu nog steeds gezellig aan het koffieleuten is, kom ik morgen denk ik maar rond 10u00
Ik ga nog maar ff een kopje thee halen
pi_46230258
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nou, gezien iedereen nu nog steeds gezellig aan het koffieleuten is, kom ik morgen denk ik maar rond 10u00
wij moeten wel 'eindje' lopen voordat we bij de automaat zijn vanaf morgen gewoon om 09.00 aanwezig, hoef maar 5 minuutjes te fietsen, dus mooi tot 08.15 in bed
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230366
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ga ook lekker een kopje thee halen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46230397
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

aardbeien, sterrenmunt, of groene thee? Ik weet niet welke ik zal kiezen
pi_46230407
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:

[..]

doe ik straks ook maar ff nu beetje bij beetje bezig om paar dingetjes uit te typen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230419
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

aardbeien, sterrenmunt, of groene thee? Ik weet niet welke ik zal kiezen
wij hebben alleen maar gewone normale Pick-Wick
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230436
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wij hebben alleen maar gewone normale Pick-Wick
Alleen rooibos en groene thee..
pi_46230565
engelse malange
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 12 februari 2007 @ 10:26:44 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46230836
Nou ik meld me hier ook maar eens, want ik schijn sinds 1 februari ook stage te lopen, maar ik ben nog steeds niet begonnen . Ik verveel me al sinds begin december te pletter (tentamenvoorbereidingsweek, vakantie, 4 wk tentamen periode waarin ik slechts 1 tentamen had) en het schiet maar niet op. Als het goed is, heb ik morgen een gesprek om over eea te overleggen, maar ik moet een project doen voor een school en pas op 6 maart kan ik bij die school terecht voor de concrete invulling. Ik moet 280 uur stage lopen tot de zomervakantie, wilde ik verspreiden over 2 dagen per week, of misschien eerst 1,5 dag en later 2,5 dag, hangt er even vanaf wat de begeleidster zegt. Ik hoop dat er morgen echt een plan van aanpak uitrolt en ik eindelijk aan de slag kan, want ik word echt gestoord van het thuis zitten de hele tijd .

Ik doe mijn stage bij het Etoc (expertisecentrum taal, onderwijs en communicatie) in Groningen. Ik moet een taallokaal inrichten voor een school in Friesland. Er zitten op die school nogal wat kinderen met taalproblemen en ze willen dat alle taalopdrachten (dus ook verslagen voor andere vakken) in dat taallokaal worden uitgevoerd en dat er materialen beschikbaar zijn met behulp waarvan deze kinderen hun taalvaardigheid kunnen verbeteren en weer plezier krijgen in taal. Ik weet nog niet hoe ik dit alles concreet ga invullen, maar daar krijg ik hopelijk morgen aanwijzingen over . Dus gooi mij ook maar in de OP: "Viking84 doet een taalstage" .
Niet meer actief op Fok!
pi_46230876
Welkom

Nu ff een bakje cappuccino halen..
pi_46230939
goedemorgen allemaal..ik ben er ook weer.
pi_46230961
Hallo allemaal!
Alles goed? Net weer een les gegeven, met camera en deze keer ging het wel goed Ik blij! Nu nog op dvd zien te krijgen...

Iedereen druk?
I ♥ PB
pi_46231008
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!
Alles goed? Net weer een les gegeven, met camera en deze keer ging het wel goed Ik blij! Nu nog op dvd zien te krijgen...

Iedereen druk?
Hallo..

Aandeelshoudersvergadering.. en ik zit weer alleen op kantoor..
pi_46231015
Ik niet zo druk, begint er op te lijken dat ik 2 weken niets te doen heb.

Mannetje die over de financiele zaken gaat hier moet besluiten wat ik precies ga doen. Ik moest advies geven over twee opties, dat had ik donderdag af. Nu is dat mannetje 2 weken op vakantie en hij heeft volgens mij nog niets besloten... handig!
  maandag 12 februari 2007 @ 10:39:05 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46231071
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:36 schreef Goover het volgende:
Ik niet zo druk, begint er op te lijken dat ik 2 weken niets te doen heb.

Mannetje die over de financiele zaken gaat hier moet besluiten wat ik precies ga doen. Ik moest advies geven over twee opties, dat had ik donderdag af. Nu is dat mannetje 2 weken op vakantie en hij heeft volgens mij nog niets besloten... handig!
en jij hebt hem natuurlijk niet achter de broek gezeten . Ik hoop voor je dat je je nalatigheid niet later nog op een presenteerblaadje krijgt .
Niet meer actief op Fok!
pi_46231108
lekker eigen kantoor samen met afstudeergenoot, vertegenwoordigers die er ook zitten zijn toch hele dagen op pad beetje achteraan, dus komt ook nooit iemand binnenlopen wel veel eigen initiatief om aan informatie te komen, maar eerst maar ff een Quick-Scan maken komende 2 weken...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46231278
officieel is het niet mijn taak om de telefoon op te nemen, maar goed.. niemand is op kantoor..
gaat de telefoon..

Krijg je een mevrouw aan de lijn die nog al wanhopig klonk en nauwelijks verstaanbaar was..
pi_46231417
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
officieel is het niet mijn taak om de telefoon op te nemen, maar goed.. niemand is op kantoor..
gaat de telefoon..

Krijg je een mevrouw aan de lijn die nog al wanhopig klonk en nauwelijks verstaanbaar was..
en toen?
pi_46231421
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
gaat de telefoon..

ik was ook meestal de 'telefonist' van de afdeling Administratie (toen ik nog stage liep bij Center Parcs) maar gelukkig veranderde dat toen er nieuwe Finance Controller kwam... ook wel eens de telefoon opgenomen voor de Loonadministratie, kreeg ik wel vaak moeilijk verstaanbare mensen van de schoonmaak aan de lijn!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46231465
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo allemaal!

Iedereen druk?
hierzo niet echt, wel redelijk rustig, tijd genoeg om aan mn reflectie te werken
pi_46231476
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

en toen?
had ze ook nog een moeilijk achternaam.. met meer klinkers dan medeklinkers..

Ze zocht een collega, maar die werkt thuis.. en ik weet niet hoe ik de telefoon moet doorschakelen..
pi_46231627
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef PieterBas het volgende:

[..]

had ze ook nog een moeilijk achternaam.. met meer klinkers dan medeklinkers..

Ze zocht een collega, maar die werkt thuis.. en ik weet niet hoe ik de telefoon moet doorschakelen..
werk je ook aan je stage dan, of zit je maar een beetje te zitten?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46231675
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

werk je ook aan je stage dan, of zit je maar een beetje te zitten?
Nou momenteel ben ik betaald een stoel aan het warm houden en stiekem mee luisteren met de vergadering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')