owja, had ik ff overheen gelezenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Ik merkte het zelf ook al op..![]()
[..]
'neejoh, dan ben je echt de allereerste. Doe maar tussen 9u en 9u30 ergens'![]()
Nou, gezien iedereen nu nog steeds gezellig aan het koffieleuten is, kom ik morgen denk ik maar rond 10u00quote:Op maandag 12 februari 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, had ik ff overheen gelezenen hoelaat kom je morgen dan?
wij moeten wel 'eindje' lopen voordat we bij de automaat zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, gezien iedereen nu nog steeds gezellig aan het koffieleuten is, kom ik morgen denk ik maar rond 10u00
Ik ga nog maar ff een kopje thee halen![]()
Ik ga ook lekker een kopje thee halenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, gezien iedereen nu nog steeds gezellig aan het koffieleuten is, kom ik morgen denk ik maar rond 10u00
Ik ga nog maar ff een kopje thee halen![]()
aardbeien, sterrenmunt, of groene thee? Ik weet niet welke ik zal kiezenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker een kopje thee halen![]()
doe ik straks ook maar ffquote:Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker een kopje thee halen![]()
wij hebben alleen maar gewone normale Pick-Wickquote:Op maandag 12 februari 2007 09:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
aardbeien, sterrenmunt, of groene thee? Ik weet niet welke ik zal kiezen
Alleen rooibos en groene thee..quote:Op maandag 12 februari 2007 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij hebben alleen maar gewone normale Pick-Wick
Hallo..quote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:Hallo allemaal!
Alles goed? Net weer een les gegeven, met camera en deze keer ging het wel goedIk blij! Nu nog op dvd zien te krijgen...
Iedereen druk?
en jij hebt hem natuurlijk niet achter de broek gezetenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:36 schreef Goover het volgende:
Ik niet zo druk, begint er op te lijken dat ik 2 weken niets te doen heb.
Mannetje die over de financiele zaken gaat hier moet besluiten wat ik precies ga doen. Ik moest advies geven over twee opties, dat had ik donderdag af. Nu is dat mannetje 2 weken op vakantie en hij heeft volgens mij nog niets besloten... handig!
en toen?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
officieel is het niet mijn taak om de telefoon op te nemen, maar goed.. niemand is op kantoor..
gaat de telefoon..
Krijg je een mevrouw aan de lijn die nog al wanhopig klonk en nauwelijks verstaanbaar was..
ik was ook meestal de 'telefonist' van de afdeling Administratie (toen ik nog stage liep bij Center Parcs) maar gelukkig veranderde dat toen er nieuwe Finance Controller kwam... ook wel eens de telefoon opgenomen voor de Loonadministratie, kreeg ik wel vaak moeilijk verstaanbare mensen van de schoonmaak aan de lijn!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:51 schreef PieterBas het volgende:
officieel is het niet mijn taak om de telefoon op te nemen, maar goed.. niemand is op kantoor..
gaat de telefoon..
Krijg je een mevrouw aan de lijn die nog al wanhopig klonk en nauwelijks verstaanbaar was..
hierzo niet echt, wel redelijk rustig, tijd genoeg om aan mn reflectie te werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:33 schreef miss-scofield het volgende:Hallo allemaal!
Alles goed? Net weer een les gegeven, met camera en deze keer ging het wel goedIk blij! Nu nog op dvd zien te krijgen...
Iedereen druk?
had ze ook nog een moeilijk achternaam.. met meer klinkers dan medeklinkers..quote:
werk je ook aan je stage dan, of zit je maar een beetje te zitten?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
had ze ook nog een moeilijk achternaam.. met meer klinkers dan medeklinkers..
Ze zocht een collega, maar die werkt thuis.. en ik weet niet hoe ik de telefoon moet doorschakelen..![]()
Nou momenteel ben ik betaald een stoel aan het warm houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
werk je ook aan je stage dan, of zit je maar een beetje te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |