abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46167492
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

als ik een adviserende rol had moeten hebben bij Center Parcs, had ik eerst 10 weken moeten meelopen ofzo, om uberhaupt zinnig advies te kunnen geven
en de vraag is, doen ze ook iets met het advies..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46168769
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:

[..]

De opleidingcoordinator kwam de volgende conclusie, bij een HBO stage moet je meer een adviserende rol hebben, en een MBO meer een doe stage..
Dat ligt ook maar net aan de studie die je volgt, zelf zit ik in de economie en daar laat echt geen enkel bedrijf je een adviserende taak vervullen als HBO-stagair. De belangen zijn daar net iets te groot voor.
pi_46169242
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:49 schreef PieterBas het volgende:

[..]

en de vraag is, doen ze ook iets met het advies..
ik heb toch wel aardig wat adviezen gegeven, en ze hebben er ook echt naar geluisterd en ook echt wat mee gedaan
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar net aan de studie die je volgt, zelf zit ik in de economie en daar laat echt geen enkel bedrijf je een adviserende taak vervullen als HBO-stagair. De belangen zijn daar net iets te groot voor.
true
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46169487
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb toch wel aardig wat adviezen gegeven, en ze hebben er ook echt naar geluisterd en ook echt wat mee gedaan
Mooi, komt wellicht ook omdat je "van buiten" komt en dat je directer door de vastgeroeste structuren heen kan kijken en daarom een goed advies kan geven.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:19:25 #130
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46169937
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Jvvianen het volgende:
Het is niet zo heel gek.. het niveau van de meeste HBO-studies is nou niet echt spetterend, en als je daarbij een aansluitende stage zoekt dan is die niet altijd HBO waardig idd

Lekker krom maargoed, dat is Nederland he
Ik ben het er mee eens dat je stage qua niveau natuurlijk wel moet kloppen. Maar ik vind dat de schoolcoach daar wel controle op moet houden.. Dus ook tussentijds eens vragen hoe het ermee staat, of aangeven dat je wat meer moet doen.
Mijn stagebedrijf was uiterst tevreden over mij en mijn product dat ik heb opgelverd. Ik heb mijn schoolcoach zelfs nog eens gevraagd of hij inhoudelijk nog wat had op te merken, maar daar kreeg ik nooit echt antwoord op.
Ik bedoel als mijn stagebedrijf t goed vind en ik hoor niks negatiefs van mijn schoolcoach hoe weet ik dan dat t niet genoeg is. Hadden ze me dat wel verteld, had ik er wat aan kunnen doen. Maar wordt nu misschien de dupe van school. En dat laat ik dze dan ook wel weten.

Owja ook leuk argument was dat ik als ik dan ging afstuderen niet wist wat er avn mij verwacht kon worden omdat ik dzeze stage dan als staafmaat zou nemen ofzo. Nou beetje kennis van mij (kan ie zo navragen aan leraren) dan komt ie te wten dat ik niet zo ben.

Sorry voor lang verhaal, maar ben beetje pissed erom.
Zal maandag wel gewoon afwachten.. Alleen ben ik dan ook jarig en dan zou t wel eens de kutste verjaardag kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cuegirllie op 10-02-2007 14:35:01 ]
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46170390
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Mooi, komt wellicht ook omdat je "van buiten" komt en dat je directer door de vastgeroeste structuren heen kan kijken en daarom een goed advies kan geven.
het ging om adviezen aan de Manager Finance en de Finance Controller, maar je hebt idd gelijk adviezen werden ook gewoon op prijs gesteld, teken dat ik moeite deed om me ergens in te verdiepen e.d.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46170413
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat je stage qua niveau natuurlijk wel moet kloppen. Maar ik vind dat de schoolcoach daar wel controle op moet houden.. Dus ook tussentijds eens vragen hoe het ermee staat, of aangeven dat je wat meer moet doen.
Mijn stagebedrijf was uiterst tevreden over mij en mijn product dat ik heb opgelverd. Ik heb mijn schoolcoach zelfs nog eens gevraagd of hij inhoudelijk nog wat had op te merken, maar daar kreeg ik nooit echt antwoord op.
Ik bedoel als mijn stagebedrijf t goed vind en ik hoor niks negatiefs van mijn schoolcoach hoe weet ik dan dat t niet genoeg is. Hadden ze me dat wel verteld, had ik er wat aan kunnen doen. Maar wordt nu misschien de dupe van school. En dat laat ik dze dan ook wel weten.

Owja ook leuk argument was dat ik als ik dan ging afstuderen niet wist wat er avn mij verwacht kon worden omdat ik dzeze stage dan als staafmaat zou nemen ofzo. Nou beetje kennis van mij (kan ie zo navragen aan leraren) dan komt ie te wten dat ik niet zo ben.

Sorry voor lang verhaal, maar ben beetje pissed erom.
Zal maandag wel gewoon afwachten.. Alleen ben ik dan ook jaardag en dan zou t wel eens de kutste verjaardag kunnen worden.
ik wens je veeel suc6 begin maandag ook met afstuderen, weet ook niet echt wat er allemaal precies verwacht wordt, heb er iig wel vertrouwen in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46172968
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef IbeBen het volgende:

[..]

precies. Er zullen sommige bedrijven je adviezen in overweging nemen.. Ieder geval de mijne doet dat wel.

Een klasgenoot tevens een goede vriend van mij, zijn stage werd bijna afgekeurd omdat hij in Excel moest gaan werken.. Dat is MBO niveau volgens mijn stagedocent..
pi_46175185
tvp
Welkom op FOK!
  zondag 11 februari 2007 @ 18:13:36 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_46211324
Ik begin morgen met mijn afstudeerstage.....yippie! (master Gezondheidswetenschappen)
Heb er zin in..
pi_46211985
quote:
Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef Quoi het volgende:
Ik begin morgen met mijn afstudeerstage.....yippie! (master Gezondheidswetenschappen)
Heb er zin in..
ik begin morgen ook met afstuderen, logistiek bij technische groothandel ook erg veel zin in!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46212641
Hopelijk weten ze bij het bedrijf nog dat ik morgen begin
pi_46229569
en dan zit ik hier op m'n afstudeerplek....mede-studiegenoot heeft bedrijfslaptopje en ik heb met eigen laptop ook aansluiting op het netwerk aardige mensen, net ff voorgesteld aan iedereen, nog een keer helemaal rondgelopen ze doen hier niet echt heel strikt aan tijden (dus niet perse van 08.00 tot 17.00)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46229598
Week 2 begint lekker... verslaap ik me 2 uur :/ Snap er geen fuck van, wekker echt niet gehoord... of hij is niet afgegaan

Nemen ze de telefoon niet op.... heb maar mail gestuurd of het oke is of ik thuis werk Anders kom ik om 11u aankakken
Blitskikker 8)
pi_46229604
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan zit ik hier op m'n afstudeerplek....mede-studiegenoot heeft bedrijfslaptopje en ik heb met eigen laptop ook aansluiting op het netwerk aardige mensen, net ff voorgesteld aan iedereen, nog een keer helemaal rondgelopen ze doen hier niet echt heel strikt aan tijden (dus niet perse van 08.00 tot 17.00)
Flexibele tijden

Goedemorgen allemaal
pi_46229642
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:05 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Flexibele tijden

Goedemorgen allemaal
idd...we maken er gewoon 09.00-16.00 van ofzo en ook goedemorgen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46229900
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

idd...we maken er gewoon 09.00-16.00 van ofzo en ook goedemorgen!
Wil ik ook
pi_46229978
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:25 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Wil ik ook
wat heb jij dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230049
Toen ik hier aankwam (om 9u) zat de deur nog op slot
pi_46230070
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef lienelien het volgende:
en hoelaat kwam de 1e (met de sleutel) dan???
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230112
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

wat heb jij dan?
9 tot 17..

maar binnenkort ook wat flexibelere werktijden..
pi_46230120
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef lienelien het volgende:
I know the feeling.. Nog wel eens tot 9.30 voor een dichte deur gestaan
pi_46230134
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en hoelaat kwam de 1e (met de sleutel) dan???
Nou, het bedrijf zit in een verzamelgebouw met meerdere bedrijven (joh.. ) en de receptioniste heeft toen maar even de deur open gedaan
Ik ben lekker gaan zitten met een kopje thee, en om 9u25 kwam de eerste binnen. Laat dat nou net de andere stagiaire zijn
De eerste werknemers komen nu binnen, zo ongeveer..
En ik vrijdag nog heel blij vragen: 'zal ik maandag om 8u30 hier zijn?'
pi_46230186
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nou, het bedrijf zit in een verzamelgebouw met meerdere bedrijven (joh.. ) en de receptioniste heeft toen maar even de deur open gedaan
Ik ben lekker gaan zitten met een kopje thee, en om 9u25 kwam de eerste binnen. Laat dat nou net de andere stagiaire zijn
De eerste werknemers komen nu binnen, zo ongeveer..
is meestal zo met een verzamelgebouw he
quote:
wat zeiden ze toen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46230206
quote:
Op maandag 12 februari 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

is meestal zo met een verzamelgebouw he
[..]
quote:

[..]

Ik merkte het zelf ook al op..
quote:
wat antwoorden ze toen dan?
'neejoh, dan ben je echt de allereerste. Doe maar tussen 9u en 9u30 ergens'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')