en de vraag is, doen ze ook iets met het advies..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik een adviserende rol had moeten hebben bij Center Parcs, had ik eerst 10 weken moeten meelopen ofzo, om uberhaupt zinnig advies te kunnen geven
Dat ligt ook maar net aan de studie die je volgt, zelf zit ik in de economie en daar laat echt geen enkel bedrijf je een adviserende taak vervullen als HBO-stagair. De belangen zijn daar net iets te groot voor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De opleidingcoordinator kwam de volgende conclusie, bij een HBO stage moet je meer een adviserende rol hebben, en een MBO meer een doe stage..![]()
ik heb toch wel aardig wat adviezen gegeven, en ze hebben er ook echt naar geluisterd en ook echt wat mee gedaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en de vraag is, doen ze ook iets met het advies..![]()
truequote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan de studie die je volgt, zelf zit ik in de economie en daar laat echt geen enkel bedrijf je een adviserende taak vervullen als HBO-stagair. De belangen zijn daar net iets te groot voor.
Mooi, komt wellicht ook omdat je "van buiten" komt en dat je directer door de vastgeroeste structuren heen kan kijken en daarom een goed advies kan geven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb toch wel aardig wat adviezen gegeven, en ze hebben er ook echt naar geluisterd en ook echt wat mee gedaan
Ik ben het er mee eens dat je stage qua niveau natuurlijk wel moet kloppen. Maar ik vind dat de schoolcoach daar wel controle op moet houden.. Dus ook tussentijds eens vragen hoe het ermee staat, of aangeven dat je wat meer moet doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:35 schreef Jvvianen het volgende:
Het is niet zo heel gek.. het niveau van de meeste HBO-studies is nou niet echt spetterend, en als je daarbij een aansluitende stage zoekt dan is die niet altijd HBO waardig idd
Lekker krom maargoed, dat is Nederland he
het ging om adviezen aan de Manager Finance en de Finance Controller, maar je hebt idd gelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Mooi, komt wellicht ook omdat je "van buiten" komt en dat je directer door de vastgeroeste structuren heen kan kijken en daarom een goed advies kan geven.
ik wens je veeel suc6quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat je stage qua niveau natuurlijk wel moet kloppen. Maar ik vind dat de schoolcoach daar wel controle op moet houden.. Dus ook tussentijds eens vragen hoe het ermee staat, of aangeven dat je wat meer moet doen.
Mijn stagebedrijf was uiterst tevreden over mij en mijn product dat ik heb opgelverd. Ik heb mijn schoolcoach zelfs nog eens gevraagd of hij inhoudelijk nog wat had op te merken, maar daar kreeg ik nooit echt antwoord op.
Ik bedoel als mijn stagebedrijf t goed vind en ik hoor niks negatiefs van mijn schoolcoach hoe weet ik dan dat t niet genoeg is. Hadden ze me dat wel verteld, had ik er wat aan kunnen doen. Maar wordt nu misschien de dupe van school. En dat laat ik dze dan ook wel weten.
Owja ook leuk argument was dat ik als ik dan ging afstuderen niet wist wat er avn mij verwacht kon worden omdat ik dzeze stage dan als staafmaat zou nemen ofzo. Nou beetje kennis van mij (kan ie zo navragen aan leraren) dan komt ie te wten dat ik niet zo ben.
Sorry voor lang verhaal, maar ben beetje pissed erom.
Zal maandag wel gewoon afwachten.. Alleen ben ik dan ook jaardag en dan zou t wel eens de kutste verjaardag kunnen worden.
precies. Er zullen sommige bedrijven je adviezen in overweging nemen.. Ieder geval de mijne doet dat wel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan de studie die je volgt, zelf zit ik in de economie en daar laat echt geen enkel bedrijf je een adviserende taak vervullen als HBO-stagair. De belangen zijn daar net iets te groot voor.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef Quoi het volgende:
Ik begin morgen met mijn afstudeerstage.....yippie! (master Gezondheidswetenschappen)
Heb er zin in..
Flexibele tijdenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan zit ik hier op m'n afstudeerplek....mede-studiegenoot heeft bedrijfslaptopje en ik heb met eigen laptop ook aansluiting op het netwerkaardige mensen, net ff voorgesteld aan iedereen, nog een keer helemaal rondgelopen
ze doen hier niet echt heel strikt aan tijden
(dus niet perse van 08.00 tot 17.00)
idd...we maken er gewoon 09.00-16.00 van ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 09:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Flexibele tijden![]()
Goedemorgen allemaal
Wil ik ookquote:Op maandag 12 februari 2007 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd...we maken er gewoon 09.00-16.00 van ofzoen ook goedemorgen!
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef lienelien het volgende:
Toen ik hier aankwam (om 9u) zat de deur nog op slot
9 tot 17..quote:
I know the feeling.. Nog wel eens tot 9.30 voor een dichte deur gestaanquote:Op maandag 12 februari 2007 09:36 schreef lienelien het volgende:
Toen ik hier aankwam (om 9u) zat de deur nog op slot
Nou, het bedrijf zit in een verzamelgebouw met meerdere bedrijven (joh..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
en hoelaat kwam de 1e (met de sleutel) dan???
is meestal zo met een verzamelgebouw hequote:Op maandag 12 februari 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf zit in een verzamelgebouw met meerdere bedrijven (joh..) en de receptioniste heeft toen maar even de deur open gedaan
Ik ben lekker gaan zitten met een kopje thee, en om 9u25 kwam de eerste binnen. Laat dat nou net de andere stagiaire zijn![]()
De eerste werknemers komen nu binnen, zo ongeveer..
En ik vrijdag nog heel blij vragen: 'zal ik maandag om 8u30 hier zijn?'
wat zeiden ze toen dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
En ik vrijdag nog heel blij vragen: 'zal ik maandag om 8u30 hier zijn?'
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is meestal zo met een verzamelgebouw he
[..]
Ik merkte het zelf ook al op..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf zit in een verzamelgebouw met meerdere bedrijven (joh..) en de receptioniste heeft toen maar even de deur open gedaan
'neejoh, dan ben je echt de allereerste. Doe maar tussen 9u en 9u30 ergens'quote:wat antwoorden ze toen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |