ik had het over mijn stage bij Center Parcs, die tot 2 februari duurdequote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat je het nu al over " de oude lichting " hebt, alsof er al jaren overheen zijn gegaans
voeg jezelf maar ff toe bij Wiki, sta je er in #53 bijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
Ah, ben nog nieuw in dit topic
Zit alweer op mijn derde week, MBO stage, dus alles is erg simpel.
je zou het kunnen doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:23 schreef Katana het volgende:
Goede middag allemaal!
Zit vanmiddag helemaal alleen op de afdeling, je bent bijna geneigt om weg te gaan.
Ik zou niet weg kunnen.. heb ook geen sleutel om het gebouw af te sluitenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je zou het kunnen doenweet niet of er controle op is ergens, of dat je wat te doen hebt, anders ZOU het kunnen
ik moest bij stage altijd in- en uitklokken (maar had wel toegang tot het programma om die tijden aan te passenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zou niet weg kunnen.. heb ook geen sleutel om het gebouw af te sluiten![]()
Ik mag af en toe wat creatief met mijn uren omgaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moest bij stage altijd in- en uitklokken (maar had wel toegang tot het programma om die tijden aan te passen) maar was bijna nooit alleen, en anders had ik ook de sleutel weg moeten brengen, en dan was het dus opgevallen dat ik zo vroeg weg was
(tijd moet dan ook ingevuld worden bij inleveren)
stage was altijd wel vaste werktijden, hier op afstuderen ook redelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mag af en toe wat creatief met mijn uren omgaan
Klaar, heeft u nog meer taken voor mij?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voeg jezelf maar ff toe bij Wiki, sta je er in #53 bij(zie openingspost)
ik ook, ik mag ze bijna zelf bepalen. Morgen mag ik bijv. om 11 uur beginnen tot 4 uur. En ik mag toch 7 uren voor school tellen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mag af en toe wat creatief met mijn uren omgaan
ja, ff helpen Stage SC dagelijks vol te spammenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klaar, heeft u nog meer taken voor mij?
ik heb het dan niet over 5-10 berichtjes per dagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef lienelien het volgende:
*helpt*
4 topics vol lukt je nooit in 1 dagquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:52 schreef Norro-tje het volgende:
maar te veel mag niethe mensen, 4 topics per dag of zo, dan melde zich ineens modjes op het topic en niet voor stage in ieder geval
tsssk. film spotten en loggen+fokken gaat niet samenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb het dan niet over 5-10 berichtjes per dag
kijk eens ergens rond topic 20 kan echt welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
4 topics vol lukt je nooit in 1 dagdit is trouwens 'al' de 5e dag van #52...
dat was een paar dagen voor de kerstvakantiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Norro-tje het volgende:
![]()
[..]
kijk eens ergens rond topic 20 kan echt wel
ehu ff gezocht nummer 34 tot 38 was op een dag vol.
![]()
Tot 6 uur? Pff....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef lienelien het volgende:
nog minimaal 1,5 uur te gaan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |