wat voor film?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja
Ik ben aan het testen hoe lang ik het hier kan volhouden zonder iets te doen. Ik wacht met smart tot er iemand naar me toekomt die een taak voor me heeft
al heb ik eiegnlijk al wel een paar taken die te wachten liggen, zoals een film kijken
ja hier ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
Ok, ik geef het toe: ik heb nog geen kloot gedaan, alleen nog maar een beetje zitten fokken.
Meer mensen netzo slecht bezig?
dan ben je toch ook aan het werk? helemaal niks doen en alleen Fok! vind ik slecht bezig zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:58 schreef PieterBas het volgende:
Is tussen het "werken" door Fok! ook slecht bezig zijn
Net ff flink werk verzet, nu kan het weer rustigerquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben je toch ook aan het werk? helemaal niks doen en alleen Fok! vind ik slecht bezig zijn
goedemorgen!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Hallo.
ik dacht ook al, wat ben je stilquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net ff flink werk verzet, nu kan het weer rustiger![]()
Af en toe moest je als stagiair ook eens de handen uit de mouwen stekenquote:
Nou, zo simpel is het niet. Ik kijk niet gewoon, ik ' spot en log'. Dus ik zap door de film heen opzoek naar stukjes die leuk zijn voor in de uitzending, en daarvan schrijf ik de tijdcode op, tot aan de tiende secondes.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje films kijken, wat een stage
dat klinkt al een stuk leuker om te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, zo simpel is het niet. Ik kijk niet gewoon, ik ' spot en log'. Dus ik zap door de film heen opzoek naar stukjes die leuk zijn voor in de uitzending, en daarvan schrijf ik de tijdcode op, tot aan de tiende secondes.Daarna ga ik die fragmenten inladen, en monteren enzo
![]()
heb net al gebak gehad, ga om 13.00 wel ff zittenquote:
had ik de laatste week van stage ook, toen waren de meeste van de oude lichting al weg en waren er al een paar van de nieuwe lichting... maar goed, was maar een weekje, dat is wel te doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef Norro-tje het volgende:
zo ook even berichtje , collega heeft vandaag gehoord dat het contract niet wordt verlengd dus die baalt een beetje, ik ook want van het team waar ik me begon ben ik alleen nog over, en dat binnen 5 maand, nou ja de nieuw collega's zijn ook wel aardig. weer even wennen he.
heo bedoel je dat ik moet maar 9 maand oftewel 1280 uur.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Jemig, lopen jullie soms al 5 jaar stage?
hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:31 schreef Geqxon het volgende:
Nou is 960 uur ook genoeg?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:31 schreef Geqxon het volgende:
bij ons gaat dat niet om uren, gewoon 2 kwartielen...dat is 22 weken (met 2 vakanties meegerekend) meestal 5 dagen in de week, stage lopenquote:
Omdat je het nu al over " de oude lichting " hebt, alsof er al jaren overheen zijn gegaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo dat dan?net ff gegeten in de kantine, lekker potje darten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |