dat bedoelde ik dan niet echt, maar goed...zijn aardig wat uurtjes om geld te verdienenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tot half 9 "uitslapen" en dan tot half 6 werken
Het is mijn eerste week, dan heb je niet echt het recht om mensen de gaan opjuttenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij hebt hem natuurlijk niet achter de broek gezeten. Ik hoop voor je dat je je nalatigheid niet later nog op een presenteerblaadje krijgt
.
ik verveel me, op m'n 1e dag, straks nog ff overleggen of het goed is dan wij om 09.00 beginnen en eventueel om 16.00 naar huis gaan (meestal zal het wel 17.00 zijn...) en om 17.00 naar huisquote:Op maandag 12 februari 2007 15:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is mijn eerste week, dan heb je niet echt het recht om mensen de gaan opjutten
Maar ik heb wel mijn best gedaan het voor het weekend te laten besluiten, is alleen niet echt gebeurd...
gaat lekker.. om je eerste dag al aan het vervelenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik verveel me, op m'n 1e dag, straks nog ff overleggen of het goed is dan wij om 09.00 beginnen en eventueel om 16.00 naar huis gaan (meestal zal het wel 17.00 zijn...) en om 17.00 naar huis
ja, ff je draai vinden weetjewel, ff beetje inburgeren enzo, bureaustoeltje+koffieautomaat testenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
gaat lekker.. om je eerste dag al aan het vervelen![]()
mazzelp*kquote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet dus 2 á 2,5 dag per week stage lopen en ik mag het nog thuis doen ook.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:41 schreef MichielPH het volgende:
't is hier beetje hetzelfde. Zal blij zijn als 't 5u is..
Heb ik jouw dan aan de telefoon gehad vandaag?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik meld mij ook even. Ik moet tot juni 40 uur per week stage lopen. Ik loop stage bij een Accountantbureau als ICTer.
Opzich is het hier wel rulext, heb alleen niet heel veel te doen.
goedemorgen iedereen...quote:
ideaal toch, half uurtje langer in bed en toch 'op tijd' komenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:40 schreef lienelien het volgende:
zo. ik ben vandaag lekker een halduurtje langer blijven liggen![]()
Nou was de deur wél open
hmmm...nog langer blijven liggen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:50 schreef lienelien het volgende:
ja, idd. Ik was nog steeds één van de eersten, hoor
ik Fok! altijd tussen m'n werkzaamheden doorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
Ok, ik geef het toe: ik heb nog geen kloot gedaan, alleen nog maar een beetje zitten fokken.
Meer mensen netzo slecht bezig?
hij was net ff traag, forum en frontpage, maar nu is het wel weer redelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
Is Fok! ook zo traag bij jullie
Stoot even hard mijn knie.. Moest ff hard tot 10 tellen..
![]()
jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:08 schreef MichielPH het volgende:
Ok, ik geef het toe: ik heb nog geen kloot gedaan, alleen nog maar een beetje zitten fokken.
Meer mensen netzo slecht bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |