Ik zit toch nog IETS zuidelijker...dus wie weetquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zou wat zijn, jij wel sneeuw, ik niet!
OMG people the new ice age is coming !!! Niet te geloven..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
er werd op de radio vanochtend in dode ernst verteld dat mensen die er op uit moetsen eten, drinken een zaklamp en wellicht een shop moetsen meenemen in de auto
nee, ik heb het van meer mensen gehoord.quote:
ik geloof je nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
er werd op de radio vanochtend in dode ernst verteld dat mensen die er op uit moetsen eten, drinken een zaklamp en wellicht een shop moetsen meenemen in de auto
Goed om te horen, dan verwacht ik het ook zeer snel hier!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef _Boo_ het volgende:
In Rotterdam vallen nu de eerste sneeuwvlokjes.
Raar, want in Barendrecht is het toch echt al wit! De auto is nu een egaal witte laag.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef _Boo_ het volgende:
In Rotterdam vallen nu de eerste sneeuwvlokjes.
Jij mazzelaar... ik zit hier keihard te werkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef CrazyTaxi het volgende:
Tijd voor het hervatten van mijn slaap...
Groetjes,
Je tijd is om, waar is me sneeuw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat het binnen 5 minuten bij je sneeuwt
heb je die vertragingen (rode stippen) in de randstad gezien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ik heb het van meer mensen gehoord.
Lijkt mij toch wat overdreven eerlijk gezegd.
Voor de treinreizigers: het baanvak Sloterdijk-Schiphol rijdt nog
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat het binnen 5 minuten bij je sneeuwt
Hier nog...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je tijd is om, waar is me sneeuw?
Ik vind het echt triest... er vallen 3 vlokjes en de treinen rijden gelijk niet meerquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
heb je die vertragingen (rode stippen) in de randstad gezien?kolere.
ik vind dit zo stom van de NSwe zijn nog niet eens ingesneeuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |