Ik dacht even dat je schreef dat het lichtjes sneeuwde...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Het sneeuwt hier lichtjes nu. Niet echt bijzonder...
het is inderdaaad vooral een verkeersalarm wat mij betreft. wat je al zegt: met wat bladval of motregen loopt alles al vast.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee dat zie ik ook niet hoormaar wie weet ligt er straks wel een pak van 3 cm...
das wel eng natuurlijk voor alle automobilisten... die gaan al zachter rijden als de blaadjes vallen dus oh oh wat moet dit wel niet teweeg brengen..
zoiets?
Paniekzaaierquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
Hevige sneeuwval hier in Nijmegen nu!
Valt nog wel mee.. was toen overalquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef Logician het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoe het hier in Enschede gaat worden, de vorige keer zijn er een paar grote daken ingestort (hartman keukens etc.) en waren er tig bedrijven ontruimd... we zitten hier niet echt in sneeuwberekend gebied laten we maar zeggen
Welk Nijmegen zit jij dan ? ik zit vooraan in Nijmegen tegen Wijchen aan en het is hier nog geheel droog.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:24 schreef Baklap het volgende:
je weet toch hoe sneeuw eruit ziet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Foto's willen we zien!!
das lekker snel kan wel kloppen volgens de radar wij gaan nu al terug naar nijmegen ipv vanmidag laat om wat dichter bij huis te zitten.quote:
Hier, Noord-Limburg ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef woeeiiii het volgende:
Volgens buienradar.nl kan het hier in Den Haag elk moment gaan beginnen
Maar.. mijn vriendin zit nog in Nijmegen en moet om 16.30 met de trein wegquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:27 schreef -chefke- het volgende:
[..]
das lekker snel kan wel kloppen volgens de radar wij gaan nu al terug naar nijmegen ipv vanmidag laat om wat dichter bij huis te zitten.
idd... het mag hier ook wel eensch beginnenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam is trouwens droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |