Nogmaals, er ligt een neerslagband van Noord-Ierland naar Italië, waarom denk je dat je overgeslagen wordt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle leuke weer-dingen trekken hier voorbij.
gaaf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik al die waarschuweingen hoor verwacht ik echt van die Amerikaanse taferelen met een meter sneeuw en lege snelwegen enzo.
en waar woont u?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef Coelho het volgende:
Zojuist de mail dat we om 12.30 naar huis mogen van werk.
:S ik moet gewoon tot 17.00 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:16 schreef Coelho het volgende:
Zojuist de mail dat we om 12.30 naar huis mogen van werk.
En die dag daarna over de klimaatsveranderingenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
en allemaal klagen dat er te weinig valt.. Morgen janken dat je uren vast hebt gezeten en overmogen dat het weer zo warm is..
Als er zoiets is, stormen, windhozen, veel sneeuw, dat soort ongein, dan gebeurt het altijd in naburige dorpen en dan vallen er hier drie spatjes of vlokjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nogmaals, er ligt een neerslagband van Noord-Ierland naar Italië, waarom denk je dat je overgeslagen wordt?
ja dat baarde mij ook al zorgen...het mag van mij minimaal de hele dag doorgaan!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef Bastian het volgende:
Vaag... als je naar buienradar.nl kijkt, lijkt het net of het over een uur weer afgelopen is
Er wordt gewaarschuwd voor 5-10cm, ik denk bij Amerikaanse toestanden meer aan 2 a 3 meter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik al die waarschuweingen hoor verwacht ik echt van die Amerikaanse taferelen met een meter sneeuw en lege snelwegen enzo.
Werk in Edequote:
Ik zat vorige week in North Carolina. Daar werd ook sneeuw aangekondigd. De avond vantevoren al berichten op het nieuws over gesloten scholen enz. Ze verwachtten nl. 1cm sneeuw en dan kun je beter thuis blijven. Uiteindelijk wat motsneeuw gezien, net genoeg om het asfalt lichtgrijs te kleuren. Maar serieus, het hele sociale leven lag plat en we werden weg gestuurd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |