Anderhalf jaar vind ik wat overdreven.. Ik denk dat je eind dit jaar al wel de grafische kracht van de Wii kunt zien in exclusieve games als Mario Galaxy, Metroid Prime en de andere high budget games.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BWii ziet er prima uit wmb hoor. Maar verder heb je wel gelijk, de Wii zou betere graphics aan moeten kunnen dan de Cube, maar vooralsnog is het allemaal PS2 kwaliteit. Dit zal echter de komende anderhalf jaar niet verbeteren met als die PS2/PSP/Wii multiplatform games...
Die screenshots zijn van een halfjaar geleden... Ik gok dat ze nog wel verbeterd zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ontwikkelaars ook gewoon hun best niet doen om fatsoenlijke graphics uit de Wii te persen; met als smoesje dat het bij deze console toch niet om de graphics gaat. Check op de gamecube Rogue Leader, Resident Evil 4, zelfs Fzero. Die spellen zijn alweer enkele jaren oud (Rogue leader bijna 6 jaar); maar zien er allemaal veel beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb op de Wii... Check bijv die screenshots van BW2.
Inderdaad. Grappig genoeg is het voor de Wii op het moment nadelig dat de PS3 het zo slecht doet. Dat maakt dat de PS2 alleen maar langer in de roulatie blijft en zo de Wii PS2 ports blijft krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BWii ziet er prima uit wmb hoor. Maar verder heb je wel gelijk, de Wii zou betere graphics aan moeten kunnen dan de Cube, maar vooralsnog is het allemaal PS2 kwaliteit. Dit zal echter de komende anderhalf jaar niet verbeteren met als die PS2/PSP/Wii multiplatform games...
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.quote:
True... Ik moet weer een nieuw 2000 punten kaartje kopenquote:
Nog nergens gezien. Ik kocht mijn nunchuck op de bart smit website.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.
Heeft er toevallig nog iemand nunchucks zien liggen trouwens ergens?
Hoezo? Die boomblokken zijn prima getekend toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ontwikkelaars ook gewoon hun best niet doen om fatsoenlijke graphics uit de Wii te persen; met als smoesje dat het bij deze console toch niet om de graphics gaat. Check op de gamecube Rogue Leader, Resident Evil 4, zelfs Fzero. Die spellen zijn alweer enkele jaren oud (Rogue leader bijna 6 jaar); maar zien er allemaal veel beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb op de Wii... Check bijv die screenshots van BW2.
Topgames zijn het zeker, maar ik had de prijzen in US dollars realistischer gevonden (dus met een paar euro goedkoper). Met een creditcard is het helemaal gevaarlijk, dan kan je punten blijven kopen (op rekening) zodra er vette classics blijven verschijnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef BMH het volgende:
[..]
True... Ik moet weer een nieuw 2000 punten kaartje kopen. Ach wat klagen we? Het zijn topgames voor een prikkie.
Staan ze niet eens meer op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Nog nergens gezien. Ik kocht mijn nunchuck op de bart smit website.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoezo? Die boomblokken zijn prima getekend toch?![]()
Ontwikkelaars zelf doen hun best, het zijn de mensen die uitmaken welke team er op welke systeem of spel gaat werken die lui zijn. Dezelfde mensen die Rogue Leader en RE4 etc hebben gemaakt zijn niet verantwoordelijk voor troep als Far Cry of wat dan ook. Ubisoft heeft bijv. genoeg talentvolle mensen maar de leiding van Ubisoft wil blijkbaar dat de talentvolste mensen gewoon aan Xbox 360 en PS3 werken, en niet aan de Wii (Red Steel). Maar de mensen die aan Red Steel hebben gewerkt hebben zo ver ik weet gewoon hun best gedaan. En ze hebben waarschijnlijk van Ubisoft ook niet genoeg tijd gekregen (dat gebeurt helaas te vaak).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
naast me, in de MM verpakkingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.
Heeft er toevallig nog iemand nunchucks zien liggen trouwens ergens?
Ja, de controls zijn gewoon zoals op de SNES joypad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:32 schreef mschol het volgende:
ik zit er sterk aante denken super mario world maar eff te kopen , de nostalgie..
iemand info over de controls? (zijn die, in tegenstelling tot Mariokart64, wel goed gemapped?)
Welcome to 2006quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:34 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG ZELDA IS HELEMAAL FUCKING MEISTERLIJK
WII SPORTS OMG GOLF EN TENNIS ENZO
ECHT GAAF EN COOL OMIGOSH@!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wii
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |