Nou hypen valt misschien wel mee, maar geinteresseerd ben ik wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Welke hype![]()
Ben volgens mij de enige die erin geinteresseerd is op dit forum, en de rest van de Wii eigenaren weten nog niet eens hoe ze de naam uit moeten spreken![]()
Dus geen overhypte game, maar een Sleeper Hit![]()
Excite Truck is een vette arcade racer, niet de beste ooit, maar ik weet wel dat ik me er een paar weken mee ga vermakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
Ik word er nou ook niet echt bepaald wild van als ik de (p)reviews doorlees
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
Hype team!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef zaikert het volgende:
zou die excite truck echt heel veel verschillen van die monster 4x4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2007 13:20:46 ]
Nou dat is niet echt ineens hoor. Althans niet bij mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Tware het volgende:
huh? wat is dat nou ineens met excite truckTis maar gewoon een arcade racespelletjes heur
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug Anthology screens
Tof!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Hebbuhquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug Anthology screens
Tof!
Super Mario Bros & Super Mario Worldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Adelante het volgende:
Nintendo games moeten met loodgieter zijn.
Jep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef linebear het volgende:
zijn er al shots van dan !?
Wow dat ziet er vet uit zeg!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet mikken op je scherm om bvb te schieten of manschappen te selecteren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
Dat BWII ziet er best cool uitZoals altijd is ook hierbij weer mijn vraag (
) wat kun je extra met de Wii mote? *slaat zelf aan t zoeken
Anderhalf jaar vind ik wat overdreven.. Ik denk dat je eind dit jaar al wel de grafische kracht van de Wii kunt zien in exclusieve games als Mario Galaxy, Metroid Prime en de andere high budget games.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BWii ziet er prima uit wmb hoor. Maar verder heb je wel gelijk, de Wii zou betere graphics aan moeten kunnen dan de Cube, maar vooralsnog is het allemaal PS2 kwaliteit. Dit zal echter de komende anderhalf jaar niet verbeteren met als die PS2/PSP/Wii multiplatform games...
Die screenshots zijn van een halfjaar geleden... Ik gok dat ze nog wel verbeterd zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ontwikkelaars ook gewoon hun best niet doen om fatsoenlijke graphics uit de Wii te persen; met als smoesje dat het bij deze console toch niet om de graphics gaat. Check op de gamecube Rogue Leader, Resident Evil 4, zelfs Fzero. Die spellen zijn alweer enkele jaren oud (Rogue leader bijna 6 jaar); maar zien er allemaal veel beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb op de Wii... Check bijv die screenshots van BW2.
Inderdaad. Grappig genoeg is het voor de Wii op het moment nadelig dat de PS3 het zo slecht doet. Dat maakt dat de PS2 alleen maar langer in de roulatie blijft en zo de Wii PS2 ports blijft krijgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BWii ziet er prima uit wmb hoor. Maar verder heb je wel gelijk, de Wii zou betere graphics aan moeten kunnen dan de Cube, maar vooralsnog is het allemaal PS2 kwaliteit. Dit zal echter de komende anderhalf jaar niet verbeteren met als die PS2/PSP/Wii multiplatform games...
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.quote:
True... Ik moet weer een nieuw 2000 punten kaartje kopenquote:
Nog nergens gezien. Ik kocht mijn nunchuck op de bart smit website.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.
Heeft er toevallig nog iemand nunchucks zien liggen trouwens ergens?
Hoezo? Die boomblokken zijn prima getekend toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
Ik vind het zo slecht dat ontwikkelaars ook gewoon hun best niet doen om fatsoenlijke graphics uit de Wii te persen; met als smoesje dat het bij deze console toch niet om de graphics gaat. Check op de gamecube Rogue Leader, Resident Evil 4, zelfs Fzero. Die spellen zijn alweer enkele jaren oud (Rogue leader bijna 6 jaar); maar zien er allemaal veel beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb op de Wii... Check bijv die screenshots van BW2.
Topgames zijn het zeker, maar ik had de prijzen in US dollars realistischer gevonden (dus met een paar euro goedkoper). Met een creditcard is het helemaal gevaarlijk, dan kan je punten blijven kopen (op rekening) zodra er vette classics blijven verschijnenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef BMH het volgende:
[..]
True... Ik moet weer een nieuw 2000 punten kaartje kopen. Ach wat klagen we? Het zijn topgames voor een prikkie.
Staan ze niet eens meer op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:10 schreef _petjan het volgende:
[..]
Nog nergens gezien. Ik kocht mijn nunchuck op de bart smit website.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoezo? Die boomblokken zijn prima getekend toch?![]()
Ontwikkelaars zelf doen hun best, het zijn de mensen die uitmaken welke team er op welke systeem of spel gaat werken die lui zijn. Dezelfde mensen die Rogue Leader en RE4 etc hebben gemaakt zijn niet verantwoordelijk voor troep als Far Cry of wat dan ook. Ubisoft heeft bijv. genoeg talentvolle mensen maar de leiding van Ubisoft wil blijkbaar dat de talentvolste mensen gewoon aan Xbox 360 en PS3 werken, en niet aan de Wii (Red Steel). Maar de mensen die aan Red Steel hebben gewerkt hebben zo ver ik weet gewoon hun best gedaan. En ze hebben waarschijnlijk van Ubisoft ook niet genoeg tijd gekregen (dat gebeurt helaas te vaak).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef Tware het volgende:
naast me, in de MM verpakkingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uberhaupt een online game voor de Wii.
Heeft er toevallig nog iemand nunchucks zien liggen trouwens ergens?
Ja, de controls zijn gewoon zoals op de SNES joypad.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:32 schreef mschol het volgende:
ik zit er sterk aante denken super mario world maar eff te kopen , de nostalgie..
iemand info over de controls? (zijn die, in tegenstelling tot Mariokart64, wel goed gemapped?)
Welcome to 2006quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:34 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG ZELDA IS HELEMAAL FUCKING MEISTERLIJK
WII SPORTS OMG GOLF EN TENNIS ENZO
ECHT GAAF EN COOL OMIGOSH@!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wii
![]()
![]()
![]()
Dat Ruzbeh überhaupt een Wii heeft gekocht is al vooruitstrevend voor zijn doenquote:
ik ergerde me dus aan het feit dat de L op de z zat... vandaar dat ik het eff wilde weten...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, de controls zijn gewoon zoals op de SNES joypad.
Bij Mart Kart 64 waren ze toch ook goed. Alleen L was Z geworden ofzo om een of andere onduidelijke reden
Nou eindelijkquote:Online dev-kits de deur uit
Wanneer komen die online-games nou eens voor de Wii? Goed nieuws: Nintendo is alweer een stapje dichterbij...
Een zeer gering aantal games op de Nintendo GameCube ging online en velen van ons konden Nintendo daarom wel schieten. Mario Kart: Double Dash!! was waarschijnlijk zo leuk geweest online, maar helaas is dat er nooit van gekomen (legaal). Ach, toen stapten een aantal gamers over naar de concurrenten, want daar kon men wél online-games spelen.
Nintendo zag ook dat het toch maar beter was om ook online gameplay in te voeren. Met de Nintendo DS zijn ze al een paar flinke stappen de goede richting op gegaan, maar de meeste gamers wachten eigenlijk op online-games voor de Wii natuurlijk!
Voor dat groepje is er goed nieuws: Nintendo heeft namelijk haar online dev-kits opgestuurd naar verscheidene ontwikkelaars. Dit betekent dat bedrijven zoals bijvoorbeeld EA, Konami en Capcom nu in hun games online-opties kunnen toevoegen. Volgens Reggie Fills-Aime zal het zeker niet lang meer duren voordat er een berg games uit gaan komen die online gameplay bevatten.
Goed nieuws dus, alleen nu moeten ze nog wel gemaakt worden en uiteraard zullen ook de ontwikkelaars er wel wat mee moeten doen. Aan Nintendo hoef je niet te twijfelen, maar je kent het verleden. Ach, de tijd zal het ons leren.
Heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
en dan is het nog veel te laat, online functie had al bij de launch beschikbaar moeten zijn.
Eensch, wat een schrijfstijl zegquote:
Ja man je hebt zo'n Wii echt veel langer dan mij enzo.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja man je hebt zo'n Wii echt veel langer dan mij enzo.Dik twee maanden voorsprong.
Echt waar. Hou gewoon je irritante kop dicht, kleuter.
WOWquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:34 schreef Ruzbeh het volgende:
OMFG ZELDA IS HELEMAAL FUCKING MEISTERLIJK
WII SPORTS OMG GOLF EN TENNIS ENZO
ECHT GAAF EN COOL OMIGOSH@!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wii
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WOWDE NES IS ECHT FANTASTISCH ZOOOO COOL
Zal ik je anders 100 plaatjes van een drol naar je Wii sturen! LOLLERCOPTERSZZZZquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:39 schreef Tomasso het volgende:
Maar vervolgens zitten dezelfde mensen wel te janken dat het niveau in deze topicreeks naar beneden kelderd...
Spiegel, iemand?
Dus omdat er hier van die (belachelijke) posts worden gezet, moet je zelf maar meedoen? Dat hoeft niet hoor. Je kan hier nog steeds goede posts plaatsen, niemand die het verbiedt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik je anders 100 plaatjes van een drol naar je Wii sturen! LOLLERCOPTERSZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent echt zo'n zielige sukkelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik je anders 100 plaatjes van een drol naar je Wii sturen! LOLLERCOPTERSZZZZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe zo gimmick :quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef Mortale het volgende:
Yes: Fight night! (nouja, ze overwegen het serieus)
http://thewiire.com/news/(...)_Under_Consideration
quote:Capcom talks Wii opinion, titles
February 10th, 2007
The following comment is from Christian Svensson, Sr. Director of Strategic Planning & Research at Capcom…
We have more titles coming to Wii than what’s been announced HOWEVER, I must admit, many of them (outside of RE) are not mature titles despite the fact that’s an area Capcom is known for.
By and large, we don’t see the Wii being home to an sizble mature playerbase outside of some of the early adopters. We see it as being very, very broad with a family focus (especially in Japan). If there is a “core player base” on Wii, within two years, it will be largely a younger player (far younger than 360 or PS3).
You’ll see more announcements later this year on this front.
en dat komt alleen maar door de ontwikkelaars die geen "mature" games ontwikkelen voor de Wiiquote:
Het is toch gewoon zo? Maar 'kiddy' voldoet niet meer, het is nu namelijk ook een groot gedeelte bejaarden met Brain Training en Wii Sportsquote:
alleen bij boksen wil hij soms niet reageren, voor de rest doen ze het allemaal primaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef Faithz het volgende:
Is dat nu iets? Sports met de wii? Is de reactie een beetje goed en redelijk realistisch?
thanks
het reageert best goed, maar over het algemeen nog vrij simpel. verwacht gewoon een cartoony benadering.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef Faithz het volgende:
Is dat nu iets? Sports met de wii? Is de reactie een beetje goed en redelijk realistisch?
thanks
Ik vind dat je als developer helemaal geen stempel ergens op mag drukken waardoor je de console meteen de naam mee geeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo? Maar 'kiddy' voldoet niet meer, het is nu namelijk ook een groot gedeelte bejaarden met Brain Training en Wii Sports
Daarom wordt nu ook Fight Night Wii ontwikkeld; en waarschijnlijk ook Punch outquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen bij boksen wil hij soms niet reageren, voor de rest doen ze het allemaal prima
Dat zijn demo pods geen echte Wii's.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Toch jammer dat de blauwe led niet aan kan tijdens het spelen..Hopelijk komt er ooit nog een update van.. In de mediamarkt brandt de led trouwens wel terwijl de wii aan staat.
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen bij boksen wil hij soms niet reageren, voor de rest doen ze het allemaal prima
Thanksquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het reageert best goed, maar over het algemeen nog vrij simpel. verwacht gewoon een cartoony benadering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |