laat ons dan de mogelijkheid geven om die melding uit te zetten..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel irritant ja. maar da's allemaal zelfbescherming van nintendo. tegen aanklachten enzo.
Snap ik inderdaad. Bedankt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was met de camera van de PS2 waarschijnlijk. Die kan alleen wat beelden analyseren en daar komt natuurlijk nooit veel precisie uit. Maar de Wiimote meet veel meer. Er zitten tiltsensoren in en hij kan beweging, versnelling en positie bepalen. Bij golf in Wii Sports merk je bijvoorbeeld echt het verschil tussen een zachte en harde slag. Ook bij bowling bijvoorbeeld. Maar de games in Wii Sports zijn voor de rest ook vrij simpel, verwacht geen superrealisme. Het is gewoon een leuke fungame om met anderen te spelen.
hij schijnt nog steeds niet lekker verkrijgbaar te zijn, de truuk is om winkels a la freerecordshop langs te gaan en daar vragen of ze binnenkrijgen en wanneer..quote:Op zondag 11 februari 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Snap ik inderdaad. Bedankt.
Dat was inderdaad met die camera. En dat is ook wel leuk hoor.. maar niet zo leuk dat ik een PS2 wilde aanschaffen.. vandaar dat ik me afvroeg of de wii het echt beter doet. Ik verwacht geen superrealisme hoorMaar als ik het aan het spelen ben moet de slag wel aankomen, wat met die ps2 er nog vaak aan schortte. Hoe verder je in het spel kwam, hoe minder ie leek te reageren
![]()
In elk geval bedankt voor de info!
Dan ga ik maar eens uitzoeken wat ik erbij moet hebben aan accessoiresnog tips?
Moet je nog steeds op wachtlijsten gaan staan? Of kun je hem nu redelijk bestellen? Bol.com levert 6 tot 8 weken.. maar ik zie hier dat sommige vrij snel een wii hebben. Ik kan hem eventueel ook uit de us laten komen.. maar dan moet ik nog wachten tot juni.
Haal je Wii op amazon.de, mensen hebben hun Wii supersnel ontvangen. (En je kan je Wii gewoon op NL zetten)quote:Op zondag 11 februari 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Moet je nog steeds op wachtlijsten gaan staan? Of kun je hem nu redelijk bestellen? Bol.com levert 6 tot 8 weken.. maar ik zie hier dat sommige vrij snel een wii hebben. Ik kan hem eventueel ook uit de us laten komen.. maar dan moet ik nog wachten tot juni.
Dingetjes die je wellicht wilt kopen:quote:Op zondag 11 februari 2007 10:39 schreef Faithz het volgende:
Dan ga ik maar eens uitzoeken wat ik erbij moet hebben aan accessoiresnog tips?
fijn opnieuw beginnen met de spellen danquote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef _petjan het volgende:
Ik ben mijn gamecube memorycard kwijt!
Het enige nadeel van het opstarten is dat het trager gaat naarmate er meer VC games op je Wii staan. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld zijn 2e pagina bijna vol staan en als zijn Wii opstart heb ik soms het gevoel dat hij blijft hangenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het tot nu toe totaal geen last.
Ik ben wel onder de indruk van hoe snel de Wii opstart, ik dacht dat het wat langer zou duren (zag wat filmpjes van het opstarten). Misschien hebben Wiis met de nieuwe firmware een betere opstarttijd dan de firmware van launch?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:56 schreef depax het volgende:
[..]Maar ja wat jij zegt is toch altijd waar...
Roy, wen er maar aan, nieuwe doelgroep van de Wii hehquote:Op zondag 11 februari 2007 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een jankerds in dit topic zeg !![]()
hij heeft waarschijnlijk iets sterkers gebruikt.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ruzbeh heb je weer aan de fokking pillen gezeten jongen
Als je dit zelf gemaakt heb is het erg goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Words like violence
Break the silence
Come crashing in
Into my little world
Painful to me
Pierce right through me
Cant you understand
Oh my little girl
All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm
Vows are spoken
To be broken
Feelings are intense
Words are trivial
Pleasures remain
So does the pain
Words are meaningless
And forgettable
All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms
Words are very unnecessary
They can only do harm
Enjoy the silence
IK voel me behoorlijk aangevallen op dat luister na fatsoenlijke muziek. Muziek keuze is relatief voor iedereen. Voormij kwam het over als een gedicht en het was mooi.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:41 schreef DinoPK het volgende:
Dat is dus gewoon Enjoy the Silence van Depeche Mode (als je dit niet kent, luister eens naar fatsoenlijke muziek).
Overigens:
Kunnen de onzinnige post nou eens een keertje ophouden in dit topic? Sowieso is het een 'taak' van de mods om dit gebagger eens uit te bannen uit dit soort topics, maar de users mogen zelf ook wel eens een beetje nadenken. Het gaat hier alleen maar over onzinnige zooi, achterlijke doorstuurmailtjes en andere rommel die niets met de wii te maken heeft. Maak dan een wii slowchat forum aan oid, op deze manier verliest dit topic volledig zijn waarde. Praat gewoon over de wii, over wii games, geef kritiek, prijs de console, discussieer, maar stop svp met dit gezeik.
je bedoeld dus ieder 1000 punten?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
Zeker niemand die weet je Wii points ook kunt delen? Wil eigenlijk nog wel een tweede Wii kaartje kopen maar dan kan m'n zusje op dat 2e kaartje ook Mario Kart halen
omgquote:Op maandag 12 februari 2007 07:20 schreef depax het volgende:
[..]
Als je dit zelf gemaakt heb is het erg goed.
Ik schrijf zelf ook meestal zwaar donkere gedichten. Die zijn het mooiste.
[offtopic] ja leuk he was jij niet dat 10 jarig kind dat een swingend lul als avatar gebruikt omdat hij zelf maar een kleintje heeft[/offtopic]quote:Op maandag 12 februari 2007 10:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omg![]()
was jij niet die gozer uit dat woonwagen kamp?
't is toch gewoon een exacte overzetting van de originele gamequote:Op maandag 12 februari 2007 10:02 schreef mschol het volgende:
de enige aankoop die ik graag terug zou willen brengen is Sonic, die was op de Sega echt 10x leuker..
quote:Op maandag 12 februari 2007 07:20 schreef depax het volgende:
[..]
Als je dit zelf gemaakt heb is het erg goed.
Ik schrijf zelf ook meestal zwaar donkere gedichten. Die zijn het mooiste.
Ik schrijf zelf ook meestal zwaar donkere gedichten. Die zijn het mooiste.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:08 schreef Herr.Flick het volgende:
Ja, ehm, waar leef je nu eigenlijk naartoe Vingers?
W-W-Waar leef je nu eigenlijk zo`n beetje het hele jaar naartoe
..nee...
(Carnaval)
JA CARNAVAL!!!!!!
Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Hé meidje, hé meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
Hé meidje, hé meidje, ben je al een beetje nat
falderie, faldera
Ja, ja, ja
Kotsen in een kut is `t mooiste wat er is
`t mooiste wat er is, `t mooiste wat er is
Ja, ja, ja
Kotsen in een kut is `t mooiste wat er is
`t mooiste wat er is
Zeg meisje, zeg meisje, ben je al een beetje nat
ritsiepie ritsiepa ritsiepoe
Hé meisje!, zeg meisje, ben je al een beetje nat
ritsiepie ritsiepa ritsiepoe
Een harde lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Een harde lul die is gemaakt om mee te pompen
falderie, faldera
Ja, ja ja
Braken in een doos is `t mooiste wat er is
`t mooiste wat er is, `t mooiste wat er is
Ja ja ja
Braken in een doos is `t mooiste wat er is
`t mooiste wat er is
Ja `t is toch zo of nie dan? Nee maar hohohoho, wacht wacht zeg. Een stijve lul die is toch gemaakt om mee te pompen of nie dan? Hè? Probeer maar eens te pissen met een stijve lul, dan kom-de wel achter!
Hahahahhaha, godver kut man, Haha. Godver kutje bef man. Ik eh, ik had laatst hè, had ik een eh, had ik een eh, een eh meiske, `n meiske mee naar huis genomen. En ik eh kom thuis, en ik zeg vanne: "Eh ja eh, wat wil je nou eigenlijk?" Ja. Ja. Toen zeg ze vanne: "Nou" zeg ze vanne: "Ik eh hou heel erg van SM." Ik zeg: "Oh da`s goed." Heb ik d`r vastgebonden aan het bed, ben ik met een paar vrienden op stap gegaan.
Jahahahahahahahahaha, godver kut man. Jahajaha, jonge jonge man. W-w-w-weet je wa`k ok mooi vin? Dan ga ik zo eh ene keer in de week hè, dan ga ik dannuh altijd langs bij zo`n blijf-van-me-lijf-huis. Geh...enne..jaha...en danne, danneh...jahahahaha...en dan trap ik die deur in en dan roep ik: "Hé VALT ER HIER NOG WAT TE NEUKE!!!"
Hahahaha jaha. Godverdomme man. Kutje bef. Jahahahahahaha. Ja. Maarre, eh ja, godverdomme man. Laatst ok hè, loop ik hier eh, loop ik hier door Amsterdam. Zie`k eh, zie`k eh, zie`k een junk staan man.
Staat een junk te kotsen. Dus jaha, ik loop naar hem toe, ik zeg: "Hé, hé, hé(...)hé psst, fiets kope?"
En dan zeuren dat een discussie over 5.1DD offtopic is....![]()
![]()
niet iedereen is een rocker ofzoiets ik geef niks om die muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |