Ik vind jou echt een mongool GdRquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:27 schreef _GdR_ het volgende:
losers (x3)
idd een rare tvpquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef Herr.Flick het volgende:
Internet op de wii was sinds een paar dagen dood, na wat gepluis kwam ik er achter dat m'n experiabox de geest gegeven had (wireless gebeuren), vanmiddag komt kpn de box wisselen, top!
rare tvp eerlijk gezegd!
Handen aan vol bij mijn werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef zaikert het volgende:
Ah nog zo'n internetplusbellen slachtoffer
tele2?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Handen aan vol bij mijn werk![]()
(nee, ik werk niet bij de KPN)
Haha Peter. Ik weet alsnog zeker dat mijn RGB kabel van betere kwaliteit is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb mijn RGB kabel van Blaze gister binnen gekregen. Geen aparte stereo.Wel prima prima prima beeldkwaliteit en nog goedkoper ook.
Is Fire Emblem tof?tevenstvp
mongoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Haha Peter. Ik weet alsnog zeker dat mijn RGB kabel van betere kwaliteit is.![]()
Als dat zo is dan denk ik niet dat het echt zichtbaar zal zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef _petjan het volgende:
[..]
Haha Peter. Ik weet alsnog zeker dat mijn RGB kabel van betere kwaliteit is.![]()
Werkt hier verder prima, alleen had het modem half de geest gegeven, verdere kosten 0,0.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef zaikert het volgende:
Ah nog zo'n internetplusbellen slachtoffer
Ja ze resetten je WiFi settings @random. Dan mag je om de zoveel tijd via internet, wat je dan niet meer hebt, je pc naar de meterkast slepen met een stukje utp, om op hun website het weer te activerenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Werkt hier verder prima, alleen had het modem half de geest gegeven, verdere kosten 0,0.
Zou er misschien een relatie zijn tussen die twee?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef zaikert het volgende:
jamaar het gaat niet om de kwali van de kabel, maar om de kwali van het beeld wat er uit komt
Hier staat wel dat GH naar de Wii komt. Vorige newspost was dus incorrect geschreven.quote:The key difference in our strategy versus the prior cycle, is that in addition to full support on Sony and Microsoft platforms, we will aggressively target the Nintendo platforms consistent with our multi-platform strategy and Nintendo’s expected growth. In fiscal 2008, we will double our offerings on the DS and the Wii, including Spider-Man, Shrek, Transformers, and Guitar Hero.
uitpakken was bij mij een heilig gebeurenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Uitpakken was echt een drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |