quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je lijkt heul niet op Pino?![]()
![]()
Bigbird is een nette omschrijving van tallchick. Die nick doet je meer eer aan dan je zelf wil toegeven...quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomen![]()
Dronten
Ben jij ook al een pratende vogel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Q is maar één letter hoor.
Q is in ieder geval een vreemde vogel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al een pratende vogel?![]()
Zo vaak praat ik niet hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben jij ook al een pratende vogel?![]()
Ik wilde hem niet zo makkelijk maken.,quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q is in ieder geval een vreemde vogel!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bigbird is een nette omschrijving van tallchick. Die nick doet je meer eer aan dan je zelf wil toegeven...![]()
Hallow!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedemorgen!
Te vroeg nog wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jah agree. Was ook nog eens 40 minuten te vroeg op werk![]()
Ik hoef niet eens te werken en ben vroeg opgestaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jah agree. Was ook nog eens 40 minuten te vroeg op werk![]()
Het is een compliment... Wel een AirwiN compliment moet ik daar aan toevoegen...quote:
Neejquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:47 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Te vroeg nog wel.
Jemig, ben je gaan vliegen ?
Nieuwe baas zoekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neejbracht me weg. Was wel erg lief van hem.
Moet om 9 uur mijn bureau gaan verplaatsen zodat mijn teamleider meer mee kan kijken op het scherm. (Wil ie bij iedereen. Collega moet dit ook zeg maar...) Dus fok zal er dan niet echt meer in zittenNiet dat ik niet goed werk, maar hij zeikt echt overal over voordat hij ook maar iets heeft gevraagd ofzo. Krijg ook al op mijn flikker als ie msn schermpje open ziet staan ook al blijkt het naderhand om die van hemzelf te gaan...
![]()
ah ok danquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een compliment... Wel een AirwiN compliment moet ik daar aan toevoegen...![]()
kut he zulke bazen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neejbracht me weg. Was wel erg lief van hem.
Moet om 9 uur mijn bureau gaan verplaatsen zodat mijn teamleider meer mee kan kijken op het scherm. (Wil ie bij iedereen. Collega moet dit ook zeg maar...) Dus fok zal er dan niet echt meer in zittenNiet dat ik niet goed werk, maar hij zeikt echt overal over voordat hij ook maar iets heeft gevraagd ofzo. Krijg ook al op mijn flikker als ie msn schermpje open ziet staan ook al blijkt het naderhand om die van hemzelf te gaan...
![]()
Mag hier ook geen msn oid. Fok niet, andere prive-sites ook niet. Maar iedereen doet het, en mijn teamleider net zo goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kut he zulke bazen.
Ik mag het ook niet hoor. EN msn ook al niet.
Maar vandaag alleen en niemand die me in mijn nek hijgt.
Dus ga er heerlijk mis/gebruik van maken![]()
msn'en doen ze hier niet. Volgens mij hebben ze dat niet eens ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mag hier ook geen msn oid. Fok niet, andere prive-sites ook niet. Maar iedereen doet het, en mijn teamleider net zo goed.
MSn mag hier ook niet, en dat vind ik zelf dan ook wel logisch; Men gebruikte het hier wel om dingen aan elkaar te vragen, maar dat doet t 'sociaal' gedoe niet ten goede..quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mag hier ook geen msn oid. Fok niet, andere prive-sites ook niet. Maar iedereen doet het, en mijn teamleider net zo goed.
Hoor ik daar een goede stuurman roepen vanaf de wal?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef Litpho het volgende:
Fijn, teamleiders die leiding geven alsof ze beroepskorporaal zijn. Ze hebben niets bereikt, maar omdat ze maar lang genoeg op dezelfde plaats werken heeft iemand besloten wat overzichtstaken te delegeren en zijn ze nu op hun eigen stukje grond een dictatortje omdat niemand er ooit over heeft nagedacht dat enig leidinggevend vermogen zelfs voor zo'n functie best handig zou zijn.
Ik mag vijf minuten per dag internetten, in de pauze.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
msn'en doen ze hier niet. Volgens mij hebben ze dat niet eens ofzo.
Maar prive sites bezoeken doen ze allemaal dus kweet niet wat ze zo nu en dan allemaal zeiken maar ja.
Moeten ze lekker doen. Ik lig er niet wakker van iig.
Mijn teamleider is er toch nooit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kut he zulke bazen.
Ik mag het ook niet hoor. EN msn ook al niet.
Maar vandaag alleen en niemand die me in mijn nek hijgt.
Dus ga er heerlijk mis/gebruik van maken![]()
Vergeet de vrije dagen die iedereen wil niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Teamleider lijkt me in veel gevallen echt een klotebaantje. Veel gezeik van je mensen van onderaf, veel gezeik van je manager boven je en zelf nauwelijks invloed op het beleid, je mag het alleen maar uitvoeren en verdedigen tegenover je personeel. Hoe krom dat beleid ook mag zijn....![]()
Daarom heb ik ook ontslag genomen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Teamleider lijkt me in veel gevallen echt een klotebaantje. Veel gezeik van je mensen van onderaf, veel gezeik van je manager boven je en zelf nauwelijks invloed op het beleid, je mag het alleen maar uitvoeren en verdedigen tegenover je personeel. Hoe krom dat beleid ook mag zijn....![]()
Dat zijn de goede werknemers. De meesten melden zich gewoon ziek, dat scheelt weer vrije dagen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vergeet de vrije dagen die iedereen wil niet!![]()
Baas mag ik vrij zijn morgen want ik heb pijn in mijn grote teen![]()
En dat blijft denk ik de beste optie?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook ontslag genomen!![]()
twee weken costa del sol en op dag twee bellen dat je ziek bent.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de goede werknemers. De meesten melden zich gewoon ziek, dat scheelt weer vrije dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |