olijfolie op een tosti?!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wit brood, kaas, ham, olijfolie en dan in de grillpan.
Voor de duidelijkheid, de olijfolie aan de buitenkant
Probeer het eens, word je tosti echt lekkerder vanquote:Op zondag 11 februari 2007 18:11 schreef Bjj het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord, boter in het tosti apparaat.
Foei, we gaan hier niet mensen overtuigen boter te gebruikenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeer het eens, word je tosti echt lekkerder van![]()
Ik was net begonnenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Foei, we gaan hier niet mensen overtuigen boter te gebruiken
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Theuno het volgende:
Tosti's zijn ZO lekker met:
http://www.remia.nl/consument/producten.aspx?id=22
[afbeelding]
![]()
omgquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Gewone tosties graag met boter. Ongeveer het enige waar ik echt boter op wil... brood met kaas.
Maar..... een ander soort tostie zonder boter: met leverpastij en een gesnipperd uitje in de pan.![]()
jaaaah!!! pizza tosti'squote:Op maandag 12 februari 2007 17:41 schreef Theuno het volgende:
Tosti's zijn ZO lekker met:
http://www.remia.nl/consument/producten.aspx?id=22
[afbeelding]
![]()
Warme leverquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Gewone tosties graag met boter. Ongeveer het enige waar ik echt boter op wil... brood met kaas.
Maar..... een ander soort tostie zonder boter: met leverpastij en een gesnipperd uitje in de pan.![]()
Kan ook alleen maar lekker zijn met unox leverpastei (roze boterquote:Op donderdag 15 februari 2007 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Warme lever![]()
Kaastosti met veel ui is ook zeer ok
ja in mijn optiek welquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef Everia het volgende:
Is een tosti zonder kaas eigenlijk nog wel een tosti?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |