ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef juonjacket het volgende:
weleens gehoord van een choco-tosti....?![]()
![]()
egt wel lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.
In een tosti-ijzer of koekenpan.quote:
Ik vind het niet zo lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
Met boter krijg je tenminste een lekker krokante korst.
Als het zompig is, doe je toch iets niet goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker.
En zonder boter krijg ik juist een krokante korst, omdat het dan niet zo zompig is.
Waarschijnlijk de verkeerde boter gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het zompig is, doe je toch iets niet goed.
Te veel boter gebruikt of te kort gebakken.
Probeer eens met "pure" chocopasta, je weet niet wat je meemaakt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik maak 'm met hazelnootpasta en een beetje suiker, oh zo lekker, en oh zo slecht.
Zon ding wil ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:03 schreef Morwen het volgende:
Wit brood, kaas/ham/kaas zonder boter in een echt tosti-aparaat (hangmandjes) zonder boter. Lekker heet zetten, buitenkant krokant, kaas gesmolten. Mjam
hou niet van puur, vandaar de hazelnootquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Probeer eens met "pure" chocopasta, je weet niet wat je meemaakt!![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |