leg haar dat maar uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:44 schreef Arjan het volgende:
en?
net of het mijn aanbieding isquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:45 schreef BrandX het volgende:
3 pakken à 275 gr = 825gr.
kilo (1000gr) 4,10
5,07 3,38
.....je bonustopper klopt van geen kanten dude.
Ja tuurlijk, alsof de appie echt zo'n aanbieding heeft 14.gif en emo.gif enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef L-IS het volgende:
[..]
net of het mijn aanbieding is![]()
moet ik misschien een patch downloaden?
dat doet het emquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:43 schreef L-IS het volgende:
"wolla ik weet wat je huis woonst"![]()
Ik vatte dit altijd op als een dreigement maar dat is het dus totaal niet!Hij probeert namelijk zijn diensten verkopen maar wij maar zeuren dat die geiteneukers geen kont verrekken
De AH introduceerde daarom: De huisturk!
[afbeelding]
maar hij werkt dus niet...
AH
die is vies en daar word je hyper van!quote:
hmmz nah die is niet zo lekker als pepsiquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:02 schreef Topmaat het volgende:
Je kan ook overgaan op de Coca Cola.
Dies is lekker en word ik niet hyper van.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die is vies en daar word je hyper van!
![]()
ok dan heb je dus 30 ct korting daagsquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dies is lekker en word ik niet hyper van.
Maar goed, dan ben ik ook iemand die voordat ze gaat pitten rustig nog een paar bakken sterke koffie achterover tikt en meteen in slaap kan vallen![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ok dan heb je dus 30 ct korting daagsmazzelkont
ach wat triest?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:20 schreef L-IS het volgende:
Heb iets ellendigs meegemaakt, een mod neemt mij niet serieus en iedereen verbaggerd de hele zooi
tijd voor nog een klaagtopic![]()
KKK visquote:Op zondag 11 februari 2007 14:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
damn,![]()
ik dacht dat deze vis al raar was
[afbeelding]
volgens mij is er een alien met een haai naar bed geweestquote:Op zondag 11 februari 2007 14:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
damn,![]()
ik dacht dat deze vis al raar was
[afbeelding]
vette opmerkingquote:Op maandag 12 februari 2007 02:51 schreef Muck het volgende:
okee, die vissen vind ik dus echt niet tof
die ene grijnst naar me
ach, ik vind sprinkhanen ook doodengquote:Op maandag 12 februari 2007 02:57 schreef L-IS het volgende:
[..]
vette opmerking![]()
vraag me niet waarom
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, ik vind sprinkhanen ook doodeng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |