Doe niet zo maf!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:14 schreef snellejelle het volgende:
Mirri, hoe laat ben jij er morgen? Ik ga er vannacht slapen denk ik
Niet prettig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb na afloop nog een vergadering..
ben jij soms lothar mattheusquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de loting is beinvloed m.b.v. warme en koude balletjes
een nadeel is alleen wel dat ze dan de hele rit al die balletjes mee moeten nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef MiLalaa het volgende:
gehaktballen. Wie de meeste in z'n schaatspak gestopt krijgt, mag als laatste starten
ik slaap niet in een hotel. Ik ga een leuk meisje regelen en dan bij haar slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Doe niet zo maf!
Ik heb zitplaatsen![]()
Ik ben er trouwens wel vroeg, we gaan direct uit school![]()
Heb je nou al een hotel geregeld? Je zou eigenlijk alleen vrijdag maar gaan. Wij waren natuurlijk laat met kaartjes en binnen een straal van 50 km is niets meer te vinden!![]()
Dat hoeft nog niet te beteken dat Wennemars de 5 en 10 sneller gaat rijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wennemars heeft trouwens even veel 5km's gereden als Davis dit jaar, en meer 10km'ers.
daarom winnen die lang schaatsers ook altijdquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:16 schreef MiLalaa het volgende:
gehaktballen. Wie de meeste in z'n schaatspak gestopt krijgt, mag als laatste starten
Maren moet zich voorbereiden op het WK.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik slaap niet in een hotel. Ik ga een leuk meisje regelen en dan bij haar slapen![]()
dan moet die zorgen dat hij maren scoort morgen kan die bij de noren in het hotel slapenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef Mirri het volgende:
SJ is dat gedoe met die warme/koude balletjes begonnen. Volgens mij is hij gewoon van de kaart omdat ie morgen Maren in het echt gaat zien.
Ik heb al sinds dinsdag niet normaal gegeten 's avonds, het enige wat ik lust is fruit. Ik ben 1.2 kg afgevallen
Je gaat toch al met een vriendin? Waar ga je haar laten? Bij Chad Hedrick in bed?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik slaap niet in een hotel. Ik ga een leuk meisje regelen en dan bij haar slapen![]()
Ach, ik verwacht haar dit toernooi niet in de buurt van 't podium. Dan heeft ze wel wat tijd voor mij overquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maren moet zich voorbereiden op het WK.![]()
Als ze slecht rijdt, weten we wie we de schuld moeten geven.
Daarom moet hij dat ook compenseren met streakenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maren moet zich voorbereiden op het WK.![]()
Als ze slecht rijdt, weten we wie we de schuld moeten geven.
Misschien rijdt ze trouwens wel harder door jou, het is het proberen waard.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ach, ik verwacht haar dit toernooi niet in de buurt van 't podium. Dan heeft ze wel wat tijd voor mij over
adrenaline stoot erin en gassen maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Misschien rijdt ze trouwens wel harder door jou, het is het proberen waard.
Ik denk dat Sj er iets anders in wil stotenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Bartoli het volgende:
[..]
adrenaline stoot erin en gassen maar![]()
Ik ga niet in een hotel. slaap met vriendin bij haar ouders.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Mirri het volgende:
SJ effe serieus, want jij wist dinsdag ook pas dat je een mazzelpik bent omdat je zaterdag en zondag ook gaat. Heb je al een hotel geboekt?
Wij slapen bij een collega van mijn moeders werk, das dichterbij dan het eerste hotel.
Als het zo doorgaat hebben we al twee topics vol voor het begintquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Als het zo doorgaat hebben we al een topic vol voor het begint
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat Sj er iets anders in wil stoten![]()
Nee hoor. Ik ben een fan op afstandquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ben je van plan om haar te ontmoeten?![]()
Ik zag het, hij was mijn favoriete schaatser vroeger. Wat een persoonlijkheid heeft die gozer, hij zou idd acteur kunnen worden.quote:
Wellicht een WR, als het ijs goed is en de luchtdruk laagquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Lastige wissel voor Kramer misschien. Hopelijk wordt hij opgejaagd om een snelle opening neer te zetten van 10.1 ofzo.
De loting op de 5km is perfect. De race van Fabris geeft Kramer een indicatie, maar hij zal toch volle bak moeten rijden omdat Davis achter hem komt. Dat wordt een gave rit. Wellicht een 6.10?
ik ben er nog niet gerust opquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Lastige wissel voor Kramer misschien. Hopelijk wordt hij opgejaagd om een snelle opening neer te zetten van 10.1 ofzo.
Het kan voordelig uitpakken voor Kramer als Wennemars net voor hem langs kruist. Dan heeft hij een mooie gangmaker voor de volle ronde. Een lage 36'er heeft hij waarschijnlijk wel nodig om in het spoor van Fabris en Davis te blijven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
Laatste binnenbocht lijkt mij... tegenwoordig kunnen veel schaatsers de bocht wel houden.,quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Mirri het volgende:
Wat is nu een voordeel bij de 500, laatste binnenbocht of laatste buitenbocht?
OK, dan is het goed.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Laatste binnenbocht lijkt mij... tegenwoordig kunnen veel schaatsers de bocht wel houden.,
Maar in Thialf maakt het echt niet uit he?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
Ik dacht dat Calgary krappere bochten had dan een aantal andere banen.
Dat maakt de binnenbocht dan toch wel iets lastiger.
Het is psychologisch wel een verschil denk ik, als je de laatste binnenbocht hebt kan je in het rechte stuk ervoor mooi naar de tegenstander kruipen en in de laatste bocht nog flink wat meters pakken. Als je de laatste buitenbocht hebt ben je toch continue bezig van "heb ik wel genoeg voorsprong".quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar in Thialf maakt het echt niet uit he?![]()
Dus het is een voordeel?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het is psychologisch wel een verschil denk ik, als je de laatste binnenbocht hebt kan je in het rechte stuk ervoor mooi naar de tegenstander kruipen en in de laatste bocht nog flink wat meters pakken. Als je de laatste buitenbocht hebt ben je toch continue bezig van "heb ik wel genoeg voorsprong".
Normaliter wordt de laatste binnenbocht als voordeel gezien ja, maar goed, ik denk altijd: je rijdt allebei evenveel metersquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dus het is een voordeel?![]()
Als dat zo is, hoef ik niet te klagen bij degene die verantwoordelijk is voor de loting. Die vent met die warme en koude balletjes dus.
Anders had ie een proces aan zijn broek.![]()
Of allemaal alleen en dan mag de rijder zelf kiezenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:36 schreef pfaf het volgende:
Gewoon twee 500 meters rijden...
Dat heb ik al ontelbare keren voor gedragen hier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of allemaal alleen en dan mag de rijder zelf kiezen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik al ontelbare keren voor gedragen hier.
Schaatsen zoals het nu gedaan wordt is de meest oneerlijke sport die ik ken.
O shit, laten we vast beginnen ik neem de trein vast, dan ben ik precies op tijd voor Wust - Klassen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
Luchtdruk 990 momenteel.
Maar morgen 1005.
Ja, maar dat is dus bij de 500 niet zo, dat je evenveel meters rijdt, want het gaat zo hard in die 2e bocht dat je 3 km uitwijkt, dus die rijdt meer meters, tenzij je de boel onder controle houdt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:26 schreef LedZep het volgende:
[..]
Normaliter wordt de laatste binnenbocht als voordeel gezien ja, maar goed, ik denk altijd: je rijdt allebei evenveel meters![]()
Nou ja, danzij de arbitraire arbiters wel misschien, maar qua opzet is schaatsen natuurlijk vreemder. Tegen elkaar schaatsen, elkaar de wind voor de poten wegschaatsen, maar het gaat niet om de winnaar maar om de tijd.quote:
Maar zoals gezegd, heb je bij de laatste binnenbocht voordeel van het laatste rechte eind, omdat je dan richting je 'tegenstander' kan schaatsenrijden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:52 schreef Tholdos het volgende:
laatste bocht lijkt mij altijd een voordeel, omdat het dan makkelijker is je snelheid vast te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |