Dank je...ik heb hem meteen veranderd.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt je wat mij betreft gelijk NP af.....![]()
waar staat dat artikel?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit stond ook nog in het artikel - het onderste stukje :
Huub weet echter zeker dat hij Nathaneal in het gevecht niet heeft geraakt. "Ik heb de beelden grondig bestudeerd. En daarom verdien ik het terug te gaan."
Producente Debora Flens zal donderdag ook opnieuw alle beelden bekijken. "We hebben 102 camera's in het huis hangen. Ik ga precies in slowmotion bestuderen wat er is gebeurd."
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
De producent gaat nu dus wel actie ondernemen en heeft eindelijk geluisterd naar de streamers om de beelden goed te bekijken..had ze beter meteen kunnen doen
Bij een succesvol programma dat zo`n 1 miljoen Tv-kijkers trekt (bb1,2,3) is het aantal streamers tov de tv kijkers maar een klein groepje zonder enige invloed, omdat de tv-kijker te anders kijkt dan de streamers. Als de kijkcijfers echter rond de 300.000 blijven steken en als producent WEET je dat de streams zo`n 150.000 mensen trekken, dan is de mening van de streams een zeer nauwkeurige indicatie over hoe "de kijker" over het programma denkt. Dus de streamers voor de 100% negeren zou gewoon dom zijn...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef LoveProfusion het volgende:
De producent gaat nu dus wel actie ondernemen en heeft eindelijk geluisterd naar de streamers om de beelden goed te bekijken..had ze beter meteen kunnen doen
http://www.telegraaf.nl/prive/58319861/Huub_wil_terug_in__Gouden_Kooi_.html?p=4,1quote:
Je vergeet alleen dat de ooggetuigen ronduit liegen en overdrijven (en sowieso onbetrouwbaarder zijn dan een crackverslaafde junk die al drie dagen geen shot heeft gehad) en dat de bekentenis van Huub een dronkemansbekentenis was die hem is aangepraatquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......
Ik geef ze niet veel kans, maar ik snap dat ze een poging wagen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de ooggetuigen ronduit liegen en overdrijven (en sowieso onbetrouwbaarder zijn dan een crackverslaafde junk die al drie dagen geen shot heeft gehad) en dat de bekentenis van Huub een dronkemansbekentenis was die hem is aangepraat
Maar goed, dat mag je natuurlijk gewoon vergeten als je daar geil van wordt
Voor zover ik begrepen heb dácht Huub NL raak geschopt te hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit doet men in de wetenschap dat Huub al bekend heeft en er meerdere ooggetuigen waren.......
Ik geef ze niet veel kans, maar ik snap dat ze een poging wagen.
Dit is een grappig stukje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)n__Gouden_Kooi_.html
Net alsof we dat niet al 1000x gedaan hebben, met 4 streams tegelijk !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dit is een grappig stukje.![]()
Producente Debora Flens zal donderdag ook opnieuw alle beelden bekijken. "We hebben 102 camera's in het huis hangen. Ik ga precies in slowmotion bestuderen wat er is gebeurd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |