Ik wist 't!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
Sterker nog, Swalmen IS dus al van de gemeente Roermond, leuk dat Roermondenaren dat ook zo goed weten...![]()
* Metalfreak woont midden in Swalmen...
Oh ik denk doe eens een gok met Swalmenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sterker nog, Swalmen IS dus al van de gemeente Roermond, leuk dat Roermondenaren dat ook zo goed weten...![]()
De burgemeester heeft de eerste steek al laten liggen door de Swalmense muziekvereniging nog niet eens te feliciteren met het behaalde Nederlandse kampioenschap...![]()
* Metalfreak woont midden in Swalmen...
Henk is bij mij om de hoekquote:Op woensdag 14 februari 2007 06:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik denk doe eens een gok met Swalmen
Kom je toevallig wel eens bij Henk?
Ken je Fex?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Henk is bij mij om de hoekKan ik naartoe kruipen als ik wil... Maar ik kom er alleen met gelegenheden, Sjwaampop, afsluiting KVW, kermis en vorig jaar vrij vaak met carnaval... Ik heb nog ergens een foto waar ik opsta met Henk
We merken nóg niet veel van Roermond, maar dat gaat allemaal nog komen, de rekeningen zijn nog niet binnen...
Zegt me ook helemaal niks eigenlijk...quote:
Tsk tsk tsk.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zegt me ook helemaal niks eigenlijk...Maar ik ben ook niet zo goed in die namen allemaal, veel mensen ken ik wel van zien, maar niet van naam.
Swalmen is gemeente Roermond... helaasquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk.
Swalmenaren hebben echt een geheugen als een zeef![]()
Het is maar goed dat dit over Roermond gaat![]()
Jammer!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef wdn het volgende:
Das een carnaval meet? Dan zie je me niet komen
Ik ben een Amsterdammer en zal het altijd blijven![]()
La Cave: altijd een kut-cafe geweest. Ook al voor het La Cave heette.quote:Carnavallers onwel door traangas in café
ROERMOND - Dertien mensen zijn dinsdagochtend onwel geraakt in café La Cave aan de Veldstraat in Roermond. De oorzaak daarvan is volgens de politie een grote hoeveelheid traangas of pepperspray die in het café is gespoten. De slachtoffers zijn overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze na behandeling huiswaarts konden keren.
Volgens getuigen die in het café aanwezig waren vielen plotseling mensen flauw en raakten anderen in shock. Ook kregen bezoekers last van hartkloppingen en branderige ogen. Daarop brak paniek uit in het café en wilde iedereen tegelijk naar buiten. De politie onderzoekt nog wat er precies in de ruimte is gespoten.
Het café is na ontruiming een uur later, rond 02.00 uur, weer opengesteld voor de feestvierders. De politie wilde vanwege de kou voorkomen dat de gasten op straat bleven rondzwerven. De beveiligingmedewerkers fouilleerden de merendeels zeer jeugdige kroeggangers daarbij. De politie, die inmiddels vermoedt dat het om traangas gaat, heeft geen idee wie het gas heeft verspreid.
Hahaha! Jij bent zeker de leukste thuis (in venlo)?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:28 schreef RuutR het volgende:
Roermond, die slaapstad in midden-Limburg
Waar zelfs met carnaval geen flikker te doen is
Tja! Op de markt was kermis, daar gaat zo-wie-zo nooit iemand naar toe, snap ook niet waarom dat elk jaar terug komt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:38 schreef RuutR het volgende:
Ehm, ik ben serieus
ik was er op zondagavond, op de markt was iig niks te doen en op het stationsplein en omgeving (het wereldberoemde uitgaansgebied van Roermond) was het absoluut niet druk vergeleken met die drukte die ik even later in Venlo zag
Nou, Club La Cave heeft toch een hele verandering doorgaan, het heet nu extreme, en richt zich vooral op hardstyle/jumpstyle volk..quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik snap nie wat je precies bedoelt!![]()
Wat heet nu extreme?![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja! Op de markt was kermis, daar gaat zo-wie-zo nooit iemand naar toe, snap ook niet waarom dat elk jaar terug komt!
En die drukte op het Stationsplein en omgeving (het wereldberoemde uitgaansgebied van Roermond) werdt pas gezellig toen jij waarschijnlijk idd al weer in Venlo was!
Zaterdag hadden we namelijk in Roermond"De StatieFestatie"
op 't Stationsplein (ruim 14.000 mafkezen) en die komen de dag er na pas weer laat op gang, natuurlijk!
Verder was 't goed te doen in de kroegen, als je ze weet te liggen, want die zijn er!![]()
Volgend jaar spreken we wel een keer met elkaar af! Laat ik je die kroegen kennen! Best goed te doen, hoor!![]()
Oh, dat wist ik niet!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:38 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Nou, Club La Cave heeft toch een hele verandering doorgaan, het heet nu extreme, en richt zich vooral op hardstyle/jumpstyle volk..
Eindhoven, Tilburg, Breda, hebben ook mijn voorkeur als ik buiten Roermond ga stappen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:53 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Want een vriend van mij uit Roermond, zegt ook altijd dat het uitgaan daar zo gezellig is maar ik verkies altijd steden als Eindhoven, Tilburg, Breda en uiteraard Venlo boven Roermond
Ja vast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik vroeg aan een dame daar uit Roermond neuken? Zei ze dat vraag je niet, ik zo jawel hoor je toch
Dat durf je niet in Roermondquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef BonJovi het volgende:
Ik vroeg aan een dame daar uit Roermond neuken? Zei ze dat vraag je niet, ik zo jawel hoor je toch
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:39 schreef Tism het volgende:
Ben nu de optocht van Roermond aan 't checken op teevee! Vox geloof ik![]()
Whahah jawel ik ken haar en ze weet hoe ik benquote:
Oh ja, joh!?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whahah jawel ik ken haar en ze weet hoe ik ben. Maar ik zou dat best zeggen, want ze verstaan mij toch niet. En ik versta hun ook voor geen meter
![]()
mooi gemaakt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]Zie je die 3D intro en tussenstukjes, die heb ik gemaakt
![]()
Dood aan Vox TV! Heb werkelijk nog nooit zo'n slechte TV-zender gezien... Camerawerk is nog erger dan dramatisch, geluid is niet te verstaan en interviews nog slechter dan slecht... Voxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef _Supreme het volgende:
[..]Zie je die 3D intro en tussenstukjes, die heb ik gemaakt
![]()
Omdat deze subsidie ontvangen van de gemeente, daarom... En elke randmongool kan betere tv maken, een close-up van een neusgat is nu niet echt waar de kijker op zit te wachten...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef Timmie2 het volgende:
waarom dan dood eraan? je hoeft toch niet te kijken, tv zenders genoeg!
Van die rubber groene heren laarzen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:29 schreef wdn het volgende:
Zeg weet iemand een plek in Roermond eo. waar een man laarzen kan kopen
HEREN laarzen dan wel te verstaanlol
Oh tja! Schoenen winkels genoeg hier in de stad, dat weet ik wel!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:06 schreef wdn het volgende:
Nee, zwarte die je normaal gebruikt als je motor rijdt![]()
Cowboylaarzen mag ook maar dan moeten het wel erg mooie zijn
Oh ja, die zitten nu volgens mij op de Godsweerdersingel, een paar deuren naast Rhijnen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef wdn het volgende:
Boerenbond?Nee dank je
Vroegerzat er een zaak op de christoffelzaak maar die is weg
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP vanoet Zjwame.
Wie is Henk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
..maar zal eens navragen, en henk dit natuurlijk ff uitprinten. Kan hij weer wat ophangen in de kroeg.
Een Puma invasie?quote:En zondag een invasie van ford puma's in Swalmen (www.pumadrivers.nl).
Dit topic bestaat al sind 7 Feb 2007!! (dat dan weer wel)quote:(was dit topic eerder geweest)...
Hoe zijn ze? Die boots!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:52 schreef wdn het volgende:
Ahhhhhhhhh geen wonder
Donderdag maar eens gaan kijken dan.
Met boots is mijn outfit voor de zomer weer klaar![]()
Henk is een bekende verschijning en kastelijn hier in het dorp.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Wie is Henk?![]()
[..]
Een Puma invasie?![]()
Een vriend van me uit Swalmen heeft er ook 1
[..]
Dit topic bestaat al sind 7 Feb 2007!! (dat dan weer wel)![]()
Zilver metallic!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Henk is een bekende verschijning en kastelijn hier in het dorp.
En welke kleur puma, als het blauwe is ben ik dat. Waar woont hij in Swalmen als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Toevallig eentje waar ik niet hoef aan te melden. Imageschack werkt hier dus niet op fok.
En die puma heeft hij volgens mij dan nog niet lang.
Kenteken is SR-??-39
Ja ja! Tis een onderschatte stad, he!?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Mederiacvm het volgende:
Een compleet topic (zelfs al 2 delen) over Roermond??
Nou ja, het is een stad met een mooi centrum.
Ik kom er dagelijk voor m'n werk, en als het een beetje betaalbaarder zou zijn, staan er ook wel een aantal mooie huizen waar ik wel in zou willen wonen. Tot die tij dblijf ik gewoon in m'n eigen dorpje.
Die vloog ook boven Venlo, geen idee waarom.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:12 schreef Tism het volgende:
Waarom vliegt er hier een Politie helicopter boven de stad!? Is er wat gebeurt?![]()
Nee dat hoeft niet, maar na een klik op de link was je daar zelf ook wel achter gekomen of niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:06 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoef je je bij tinypic.com niet te registreren?![]()
Nee, want aangezien hier op Fok! meerdere mensen tinypics.com adviseren aan andere users, wat ik natuurlijk bijzonder waardeer, neem ik aan dat dat wel goed zit en ga ik niet ff zelf uitdokteren of dat ook zo is.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:01 schreef denka het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, maar na een klik op de link was je daar zelf ook wel achter gekomen of niet..
Och god, de durpsgek auch weer hiejquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP vanoet Zjwame.
En bedanktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Och god, de durpsgek auch weer hiej![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |