abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2007 @ 14:55:02 #76
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_48462919
Hun intro liedje is ook al zo stoer
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
:
Ernst Bobbie en de rest, *tudoedududu*, Ernst Bobbie en de rest, *tudiedududu*, Ernst Bobbie en de rest, *tudoedududu*, Ernst Bobbie en de rest,
Heb je aan vieze tantes huiswerk maken pianoles, blehhh, of aan speelgoed dat steeds stuk gaat ook de pest? Ooooowwwww, kijk dan naar, Ernst Bobbie en de rest, *tudoedududu*, Ernst Bobbie en de rest, *tudiedududu*, Ernst Bobbie en de rest, *tudoedududu*, Ernst Bobbie en de... REST!
  woensdag 18 april 2007 @ 14:57:14 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48463025
Tudoedududu, wat stoer! Met de pest spotten, hoe durven ze! Daar is mijn betoveroveroveroveroveroverovergrootmoeder aan overleden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 april 2007 @ 14:59:28 #78
157031 roosjeroosje1988
pi_48463108
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
Tudoedududu, wat stoer! Met de pest spotten, hoe durven ze! Daar is mijn betoveroveroveroveroveroverovergrootmoeder aan overleden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Je moet het deuntje ook horen: http://www.soepkippenclub(...)stbobbieenderest.mp3

Maar kom hier verdomme gewoon NIET als je hier niks te zoeken hebt!
  woensdag 18 april 2007 @ 15:01:55 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48463207
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Maar kom hier verdomme gewoon NIET als je hier niks te zoeken hebt!
Hé, ik ben wel met mijn neefje van tien naar de film geweest, ja! Dus mag ik meepraten over Bobbie, Ernst en de rest. Als je in je eentje een topic wilt volkwekken, maak je maar je eigen forum!

Dus: Wat speelde Hidde Maas weer een gemenerik hè!
  woensdag 18 april 2007 @ 15:05:24 #80
157031 roosjeroosje1988
pi_48463334
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hé, ik ben wel met mijn neefje van tien naar de film geweest, ja! Dus mag ik meepraten over Bobbie, Ernst en de rest. Als je in je eentje een topic wilt volkwekken, maak je maar je eigen forum!

Dus: Wat speelde Hidde Maas weer een gemenerik hè!
Sorry voor mijn uitval maar soms trek ik het gewoon ff niet meer hier. Ik ga de film kopen als ie uitkomt dus ik weet het nog niet. Maar hij zal wel weer een gemenerik zijn want dat was ie in DcvS ook.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 18 april 2007 @ 16:18:59 #81
157031 roosjeroosje1988
pi_48466345
Ik heb even geteld dat ze 86 afleveringen hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 23 april 2007 @ 17:18:31 #82
157031 roosjeroosje1988
pi_48638908
Echt, wat geweldig hoe ze telkens weer oplossingen bedenken voor alles.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Schitterend.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb net helemaal in een scheur gelegen bij de aflevering 'Pretpark'. De acrobaat van het circus had zijn been gebroken en Ernst wou hem wel vervangen. Ernst moest dus in een kanon worden afgeschoten, niet echt natuurlijk want daar zouden ze een pop voor gebruiken. De pop had de kleren van Ernst aangekregen en Ernst stond in z'n ondergoed. Toen ze de instructies aan het doorlezen waren en de pop in de kanon zat drukte Bobbie op de rode knop, terwijl dat nog lang niet moest natuurlijk. De pop kwam een eindje verder in het pretpark terecht, waar Bobbie al de hele tijd naartoe wou. Hij ging terug om Ernst te vertellen dat de pop daar lag en nam Ernst mee. Intussen was de pop weg en was Bobbie naar de achtbaan gerend maar Ernst wou niet in de achtbaan. Daar zat de pop toevallig in tussen 2 meisjes. Toen vertrok de achtbaan en Ernst bleef met z'n ondergoed achter het karretje van de achtbaan haken.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bobbie sprong snel in de achtbaan en met een heel blij piano melodietje op de achtergrond zag je hem in de achtbaan zitten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ondertussen was Ernst weggegaan en toen Bobbie uit de achtbaan kwam ging hij Ernst zoeken en die had zich in de bosjes verstopt. Hij zag een waslijn hangen en vroeg of Bobbie een deken daarvan wou pakken maar ondertussen kwam er een vrouw achter hen aangerend, van wie de deken was. Nouja uiteindelijk kwamen ze toch nog optijd voor de act in het circus maar het was wel echt hilarisch. En in de aflevering zat ook nog zo'n ontzettend leuk liedje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
(Al hun liedjes zijn leuk, maar deze was wel erg leuk.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)

Geweldig wat er in elke aflevering weer gebeurt en hoe ze oplossingen bedenken enzo.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ernst & Bobbie, mochten jullie dit lezen, ik ben fan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 1% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 23-04-2007 17:28:12 ]
  maandag 23 april 2007 @ 17:38:56 #83
157031 roosjeroosje1988
pi_48639606
Hee wat ik zojuist heb ontdekt! De aflevering 'Gestolen vaas' uit 'bij de Politie' staat op hun site online!:
http://live-wm.residentie(...)0gestolen%20vaas.wmv
pi_48639850
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee wat ik zojuist heb ontdekt! De aflevering 'Gestolen vaas' uit 'bij de Politie' staat op hun site online!:
http://live-wm.residentie(...)0gestolen%20vaas.wmv
Spannend!!111 Even kijken!!!1
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
: ;D;D;D:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
::D
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
:D:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
:D: D:;d;dD!
  maandag 23 april 2007 @ 18:00:46 #85
157031 roosjeroosje1988
pi_48640285
Op de site staat dat ze binnenkort meer afleveringen op de site zullen zetten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 23 april 2007 @ 20:03:46 #86
157031 roosjeroosje1988
pi_48645260
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:50 schreef Rasing het volgende:

[..]

Programma's waar kinderen wat van moeten leren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

een ober is een camarero, en een hoed, die noemen ze sombrero!

Behalve B&A
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*kuch* fabeltjeskrant anyone *kuch*

vind ze (ernst +bobbie) ook kinderachtig, en niet grappig...
het is te 'gemaakt'. Bij bassie en adriaan was het:
a) jeugdsentiment
b) spannend (vroeger dan)
  maandag 23 april 2007 @ 20:21:28 #88
157031 roosjeroosje1988
pi_48645486
Tja nouja ik vind ze wel helemaal geweldig. Bassie & Adriaan ook, dat is inderdaad echte jeugdsentiment.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Maar goed, vanaf nu wil ik alleen maar wel-fans in dit topic.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En ja ik geloof dat die er vast zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 23 april 2007 @ 20:24:25 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48645635
Ik lag in een deuk na je hilarische verslag van de aflevering Pretpark.
Zo inventief! Zo humorvol!

Oh nee, toch niet. Ernst en Bobbie en ook de rest zijn kleutervermaak.
  maandag 23 april 2007 @ 20:38:41 #90
157031 roosjeroosje1988
pi_48646347
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:24 schreef Copycat het volgende:
Ik lag in een deuk na je hilarische verslag van de aflevering Pretpark.
Zo inventief! Zo humorvol!

Oh nee, toch niet. Ernst en Bobbie en ook de rest zijn kleutervermaak.
Je had er ook beeld bij moeten hebben. En hou nou eens op met je 'Wooooow zie mij eens vet stoer iemands topic verpesten'. Want zo stoer ben je niet. Je bent een enorme bitch die andermans interesses niet accepteert.
  maandag 23 april 2007 @ 20:47:51 #91
157031 roosjeroosje1988
pi_48646696
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Mike het volgende:
Topic een beetje opgeschoond. Wel lief tegen elkaar blijven doen he?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Helaas zit hier ergens in dit topic een heel zielig persoontje die het heel leuk en stoer vindt om mij te kwetsen.
  maandag 23 april 2007 @ 20:49:53 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48646774
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Je had er ook beeld bij moeten hebben. En hou nou eens op met je 'Wooooow zie mij eens vet stoer iemands topic verpesten'. Want zo stoer ben je niet. Je bent een enorme bitch die andermans interesses niet accepteert.
Doe eens niet zo gemeen tegen mij! Dat vinden Ernst, Bobbie en de rest ook niet leuk! Stel dat ze hier lezen en zien hoe jij iemand die een andere mening dan jij heeft voor rotte vis uitscheldt! Denk dat ze dan niet blij zijn met zo'n gemene fan.
En ik verpest je topic niet. Maar zorg er samen met een paar anderen enkel voor dat het geen monoloog wordt.
En nogmaals: wil je alleen lofuitingen over jouw idolen, dan begin je maar een eigen, besloten forum. Of een weblog.
  maandag 23 april 2007 @ 21:44:59 #93
157031 roosjeroosje1988
pi_48649114
Oke dan. Ieder z'n eigen ding hè.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:37:33 #94
157031 roosjeroosje1988
pi_48659689
Ja, ik weet hoe de mensen er hier over denken maar wil toch ff deze link plaatsen: http://www.ernstbobbie.com/www/fileadmin/pdf/Filmposter.pdf
pi_48667580
Ik volg deze topic al maanden met plezier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 24 april 2007 @ 15:49:27 #96
157031 roosjeroosje1988
pi_48670820
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Pritt het volgende:
Ik volg deze topic al maanden met plezier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gefeliciteerd.
  woensdag 25 april 2007 @ 13:39:47 #97
157031 roosjeroosje1988
pi_48703442
Whaaaaa ik blader in de nieuwe Veronica gids om te kijken wat er in GTST gaat gebeuren, en ineens zie ik een plaatje van Ernst en Bobbie op bladzijde 115.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik zal de tekst die erbij staat even overtypen:

Een balletje kan soms raar rollen: Ernst en Bobbie groeiden uit van plaatselijk tot nationaal fenomeen.

De samenwerking van Hagenezen Erik van Trommel en Gert-Jan van den Ende begon in 1987 met muziek maken voor patientjes in het Juliana Kinderziekenhuis. Via de plaatselijke omroep kwamen ze terecht bij Kindernet. Eind jaren '90 kregen ze hun eigen tv-serie Ernst, Bobbie en de rest en dit jaar zetten ze de kroon op hun werk met de succesvolle bioscoopfilm Ernst, Bobbie en de geslepen Onix. In De Vakantieshow zie je de twee - én de rest - live aan het werk.

En dat komt woensdag 2 mei om 14.10 op Jetix.
pi_48711684
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Nou, pest me nou niet want als Ernst hier kijkt zal hij niet blij zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 25 april 2007 @ 18:11:46 #99
157031 roosjeroosje1988
pi_48712127
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48714604
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop