Laat mij toch leuk vinden wat ik leuk vind en reageer anders gewoon NIET. En ik ben geen emo-gothic-alert of wat het ook mag wezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
Niet kinderachtig, geweldig, emo-gothic-alert
Als je het niet leuk vind reageer je gewoon niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:07 schreef Haunter het volgende:
*Zucht*.. wat moeten wij nou met die 2 kneusjes?![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
...Ik geloof best dat er nog meer zijn die het leuk vinden.
Oke maar kom hier dan niet meer. Je mag best je mening geven maar dat hoeft niet met 10 berichtjes.quote:
Sorry bazin roosjeroosje1988quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Oke maar kom hier dan niet meer. Je mag best je mening geven maar dat hoeft niet met 10 berichtjes.
Dit is al het 2de topic dat je van me verpest. Ga eens iets anders doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef lachejonge het volgende:
Het valt roosjeroosje1988 ook totaal niet op dat er vrijwel niemand naast haarzelf de topics vollult.
Wat is niet grappig?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet grappig!
Ernst en Bobbie.quote:
Nou ik vind Bobbie wel erg grappig hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ernst en Bobbie.
Bassie en Adriaan ook niet, maar die zijn dan nog op een leuke manier niet-grappig. Ernst en Bobbie zijn alleen maar irritant.
ten eerste is het voor niemand jeugdsentiment, en ten tweede is het een irritant duoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik vind Bobbie wel erg grappig hoor.Maar goed, jammer dan dat niemand hier ze leuk vindt.
![]()
Nee maar ze bestaan ook nog niet zo lang als Samson & Gert en Bassie & Adriaan. En ik vind ze niet irritant hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ten eerste is het voor niemand jeugdsentiment, en ten tweede is het een irritant duo![]()
Toen jij 8 was bestonden ze nog niet eens. En kinderen leert het echt wel wat hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond ze vroeger toen ik 8 was ook al zwaar irritant. Ook echt een slecht niveau, en het leert kinderen ook niets.Slecht programma, ik zou mijn kind er ook echt niet naar laten kijken.
Programma's waar kinderen wat van moeten lerenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Toen jij 8 was bestonden ze nog niet eens. En kinderen leert het echt wel wat hoor.Ik kan alleen niet zo gauw een voorbeeld noemen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |