Ik moet nog even mijn rolletje volschieten en dan breng ik hem naar de fotograaf. Als ik dan 3 dagen later mijn ontwikkelde foto's heb zal ik ze inscannen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:30 schreef mvc het volgende:
Waar blijven de foto's ?
Welke school?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef najtreB het volgende:
[..]
Nu ligt het er wel hoor en wat een gezeik gelijk weer. Mag eerder weg van school, maar moet tegen de wind infietsen met neerdwarrelende sneeuw. Kom ik thuis stopt het met sneeuwen
Daarna moet ik me broertje met zijn hockeystick weren van een gevecht met VMBO'ers die met sneeuw gooien. Wat een topdag!
Maastricht ook niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Luco het volgende:
Overal sneeuw, behalve in Groningen... Fucking awesome...
Ja das waar..quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:51 schreef Luco het volgende:
Jullie hebben al sneeuw gehad als het goed is
Ook in Groningen hoor, het sneeuwt hier al sinds een uurtje of vier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Luco het volgende:
Overal sneeuw, behalve in Groningen... Fucking awesome...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef Luco het volgende:
Ja, het sneeuwt nu een half uurtje ofzo, maar het blijft niet liggen =(
Hier ligt ook niet veel meer... Heeft ook niet veel gelegen trouwens, na al die nieuwsberichten erover had ik eigenlijk wel wat meer verwacht.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:10 schreef B.ertha het volgende:
Er ligt hier nu al geen millimetertje meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |