dat is wel lekker als je wat koude hebt iddquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
en anders heb je altijd nog over voor de volgende dag
En maak je dan alles zelf of haal je ook kant en klare dingen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Wij doen meestal iets van 4 warm en 4 koud.
Laat je ff weten wat het geworden is, mét foto's natuurlijk!
[afbeelding]
Wat moet ik me bij die manchego blokjes voorstellen? Staan ze onder de olie, of zijn ze gewoon een beetje gemarineerd? Wat betaal je ervoor? kiloprijs van ¤ 30/35 ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:20 schreef Bluezz het volgende:
We maken bij voorkeur alles zelf.
Maarrrrrrrr we gaan wel altijd even naar Spanish Harlem voor de manchego kaasblokjes in olie en knoflook en de pittige gamba's
Ik ken zowel de machego aan een stuk, heerlijk, maar ook die blokjes onder de olie zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
Wat moet ik me bij die manchego blokjes voorstellen? Staan ze onder de olie, of zijn ze gewoon een beetje gemarineerd? Wat betaal je ervoor? kiloprijs van ¤ 30/35 ofzo?
Het lijkt me niets. Ben bang dat het de volle smaak van de manchego verdoezeld door de knoflook. Het is echt een grandioze kaas, maar met mate, daarnaast is schapenkaas niet goedkoop.
Ik heb nu een hele zachte geitenkaas met een dadel erin, echt een subliem kaasje. De zure smaak van een zachte geit in combinatie met een zoete dadel, heel lekkerIs alleenstaand al erg goed, maar ik denk dat 'ie ook goed te combineren is met bijvoorbeeld een zalmbacon er omheen.
Ook weer een blue stilton in de port gezet voor pasen
Inderdaad, niet teveel, ik zit ook altijd sneller vol dan ik verwacht (en had gehooptquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hadden er iets van 6 ofzo gekozen, als je van elk dingetje dan bijvoorbeeld 4 stukjes maakt heb je ruim voldoende ( je zit sneller vol dan je verwacht)
Ik weet nog niet. De vorige keer was het gewoon zonder iets erbij, nouja op citroenknoflookpeper kruiden (<- tip).quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt al heerlijk, hoe ga je de biefstukreepjes doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |