Mijn idee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef Darklight het volgende:
hey, gaat wat gebeuren, iedeereen op de bank
Hopelijk nieuwe bewoners, en niet die nicht graag![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef farceman het volgende:
Kunnen er mensen wel inloggen op de tien chat?
Hopelijk drijft het haar sneller naar huis.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef tipsch het volgende:
ongelooflijk dit, weer bericht van thuis voor die heks.
Lijkt het meer en meer op...Ik snap echt niet waarom hij nog in blijft. Dit verhaal kan echt JAREN duren...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:07 schreef Cungy het volgende:
Ik denk dat zoals het nu gaat...BoerBert hier extreem blij mee is. Zo saai mogelijk, want dan kunnen ze stoppen met het programme en is Bert blij
Syl deugt gewoon.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
Best wel opmerkelijk...als Natasia post krijgt is Sylvia gewoon blij voor haar, maar als Sylvia eens een keertje post krijgt dan is Natasia sjacharijnig...
Metromanquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef RSie het volgende:
je kan lullen wat je wilt,.. maar denk dat een moeder dit heel erg kan waarderen.
vind NatAso nog steeds een heks,... maar eens in de zoveel tijd gun ik haar wel die beelden van haar kinderen.
(Pfff,...ik lijk wel een wijf,...)
Geen kans. Ze blijft tot het bitter eind...Mark mijn wordsquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hopelijk drijft het haar sneller naar huis.
Sylvia is dan ook best een leuk mens, of ze nou je type is of niet. Natasia daarentegen. . .quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
Best wel opmerkelijk...als Natasia post krijgt is Sylvia gewoon blij voor haar, maar als Sylvia eens een keertje post krijgt dan is Natasia sjacharijnig...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:11 schreef farceman het volgende:
Is er hier uberhaupt iemand die wel ingelogt is bij de tien chat?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:12 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
Zo,.. en nu weer terug op de normale modus,...
Wanneer gaat ze eruit???![]()
Hij is niet de enige, Brian valt ook zowat in slaap.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:12 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Bart interesseerd het niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |