Binnen de bebouwde kom. Erbuiten 1/6-1/7quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef noudstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
goed dan deel je het bedrag door 4
gelukkig voor jouw heeft iemand van bokt.nl zich gemeld die een goed bedrag wil bieden hij komt zaterdag kijken en als alles goed gaat dan gaan we volgende week zaterdag over tot de koopquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat ben jij een geldgeile sukkel.Alleen omdat je bang bent dat het minder opbrengt bij verkoop wil je hun naar de slachter brengen.Verkoop de paarden en wees blij dat ze dan een nieuw onderdak hebben.Echt,bij sommige mensen zie je alleen nog de eurotekens in de ogen als ze horen dat ze iets erven.![]()
inderdaad ik heb nu eenmaal een gat in me handen en in combinatie met mijn hummer blijft er nooit veel geld overquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef DarkElf het volgende:
nou gelukkig krijg je toch nog centen zeg Pff wat een opluchting moet dat zijn zeg!
Hoeveel km rijdt je auto nu op 1 zo'n beest?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef DarkElf het volgende:
nou gelukkig krijg je toch nog centen zeg Pff wat een opluchting moet dat zijn zeg!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef noudstar het volgende:
[..]
inderdaad ik heb nu eenmaal een gat in me handen en in combinatie met mijn hummer blijft er nooit veel geld over
ik heb het paard een keer per twee dagen eten gegeven dat kost een vermogen
Het ging toch om meerdere paarden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:11 schreef noudstar het volgende:
[..]
inderdaad ik heb nu eenmaal een gat in me handen en in combinatie met mijn hummer blijft er nooit veel geld over
ik heb het paard een keer per twee dagen eten gegeven dat kost een vermogen
de zorgboerderrij heeft eindelijk mijn mail beandwoord ze zijn geinterseert
mischien kan ik de boerderij opspelen tegen die man van blokt.nl en zo ervoor zorgen dat ze tegen elkaar gaan bieden
twee paarden zijn al bij de boerderij die zijn 6 jaar geleden geleentquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het ging toch om meerdere paarden?
Er is geen enkele reden waarom een paard "liever" zou zijn dan een koequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ethisch verantwoord of niet, paardenrookvlees is best lekker
*trek krijgt*quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:53 schreef Casparovvv het volgende:
Ethisch verantwoord of niet, paardenrookvlees is best lekker
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:34 schreef fraubitch het volgende:
oh fuck, zie nu pas dat het een oud topic is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |