Dat is dus nog steeds een gemiddelde van 18. Soempie liep dus gewoon vóór op de klasquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Die eerste zijn maar 8 hokjes en de 2de zijn er tien![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Die eerste zijn maar 8 hokjes en de 2de zijn er tien![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 04:44 schreef Mikkie het volgende:
Goh, ik zie dat iedereen weer ontzettend productief is geweest vanavond
Ik ga nu ook tukken, de wekker weer om half negen.
Dit moet toch wel een groot feest der herkenning zijn voor Jojoortjequote:
Die degradatie van Duivendrecht van Intercity-station naar gewoon bevalt mij erg slecht. Tegenwoordig een overstap en 10 minuten reistijd erbij, in vergelijking met vorig jaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef iamredleader het volgende:
En de intercity van 6:53 reed niet. En de aansluiting via Duivendrecht is precies verkeerd, als je aankomt gaat de trein naar Utrecht ook net weg![]()
Precies. Alhoewel ik wel erg blij ben met de Utrechtboog, ik ben in minder dan een uur tijd van m'n flat op kantoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Die degradatie van Duivendrecht van Intercity-station naar gewoon bevalt mij erg slecht. Tegenwoordig een overstap en 10 minuten reistijd erbij, in vergelijking met vorig jaar
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit moet toch wel een groot feest der herkenning zijn voor Jojoortje![]()
(nee, Soemp, hiermee bedoel ik niet specifiek jou werk maar alles wat er voorbij is gekomen....)
Goeie sneeuw? Of toch nog een beetje drap sneeuw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
Hier ligt echt al een flink pak sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |