Valt mee, ik dacht eerst dat dat het probleem was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schommelt tegenwoordig een beetje tussen de 82 en de 85 kilo
lijkt wel een aflevering van Friends, toen Joey's koelkast kapot was..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou die stoel was duidelijk al aan vervanging toe. Het is gewoon een oplichter die heeft gewacht tot iemand het kapot maakte, zodat hij zelf geen stoel hoeft te betalen.
Neehee, het was m'n eerste keer in twee jaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:21 schreef Sjakie01 het volgende:
20 jaar oude stoel? Niet zo gek dat jij 2x in het jaar mag.![]()
Achteraf wel, als de verzekering straks de premie even omhoog gooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Zelf persoonlijk ga ik geen cent betalen hoor![]()
Daar heb ik me tegen verzekerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Achteraf wel, als de verzekering straks de premie even omhoog gooit![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHA hoe verzin je het man! hahahahahahahaha je moest gewoon even 50 cent naar em gooienquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef ThaMadEd het volgende:
Je had snel 50 cent naar hem moeten gooien. Dan zei die tandarts mijn stoel wat doe je.
Dan zeg jij ja ik heb hem toch gekocht hehehehehehe. En dan ga je er nog ff keihard op stampen
Je kan hier wel mij proberen belachelijk te maken, maar je kent dus duidelijk niet de klassieke (matige) fok grapquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:34 schreef ballieking het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA hoe verzin je het man! hahahahahahahaha je moest gewoon even 50 cent naar em gooien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef ThaMadEd het volgende:
Je had snel 50 cent naar hem moeten gooien. Dan zei die tandarts mijn stoel wat doe je.
Dan zeg jij ja ik heb hem toch gekocht hehehehehehe. En dan ga je er nog ff keihard op stampen
quote:
Kut!! Iemand met succes!! Slachtenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:56 schreef Hijacking het volgende:
tandartsen zijn zowiezo het laagste van het laagste
beetje overal geld uit trekken enzo ik pleit voor een nekschot voor alle tandartsen per direct
Zeker als we iedereen met succes slachten blijven alleen slimme mensen overquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut!! Iemand met succes!! Slachten!!
Maar goed, naar je no-claim kan je dus fluiten volgend jaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoef het toch niet te betalen, de verzekering.
Wat boeit mij dat nou dat hij mijn verzekering misschien te makkelijk er bij haalt?
Zal waarschijnlijk wel goed komen met een paar krabbeltjes.
Zelf persoonlijk ga ik geen cent betalen hoor![]()
Die is toch afgeschaft?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Maar goed, naar je no-claim kan je dus fluiten volgend jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |