dat jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een claim indienen wegens kutmateriaal en gevaarlijke situaties in de behandelruimte. Om nog maar te zwijgen over de psychologische schade die is ontstaan door daar op de grond te liggen.
Maar hij is best aardig voor een tandarts. Ook voor een normaal iemand trouwensquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Lucille het volgende:
Ik zou een claim indienen wegens kutmateriaal en gevaarlijke situaties in de behandelruimte. Om nog maar te zwijgen over de psychologische schade die is ontstaan door daar op de grond te liggen.
Amerika is dan ook een poeplandquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In Amerika krijg je hier bakken geld voor en hier moet je betalen![]()
Truequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Amerika is dan ook een poepland
Als je daar ligt komt er natuurlijk lang niet zoveel druk op die stoel als je dat er op gaat leunen bij het opstaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef captain.lefteye het volgende:
Maar goed dat het gebeurde toen de tandarts al klaar was, moet je je voorstellen wat een ravage hij had kunnen aanrichten tijdens het boren of zo...![]()
waarschijnlijk had hij gewoon gehoopt dat je met je net gecheckte tandjes ergens op was gevallen zodat je nog een keertje terug moest komen en hij nog meer centjes aan je had kunnen verdienenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je daar ligt komt er natuurlijk lang niet zoveel druk op die stoel als je dat er op gaat leunen bij het opstaan
Ik check eerst even de assistentequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
Ik ga morgen als ik naar de tandarts moet eerst de stoel checken. Een gewaarschuwd mens enzo.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Dat heb ik weer hoor!!![]()
Was ik net bij de tandarts voor de jaarlijkse controle (tweejaarlijks in dat geval...) en zegt 'ie zo dat alles goed is. Ik zo dus van "Jeeh!!" en wil opstaan.
Maar die stoel stond dus nog in de horizontale chillmode, dus ik wil met m'n rechterarm zo op het bovenste deel steunen tijdens het opstaan. Flikkerd ineens dat hele stuk naar beneden, samen met mij![]()
Tandarts draait zich zo om en ziet mij op m'n zij boven op dat stuk liggen. Zegt 'ie zo van "Die stoel heb ik al 20 jaar"
Oeps![]()
Nu krijg ik weer allemaal gezeik met verzekeringspapieren
Omdat hij een antieke stoel daar heeft staan....
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Dat heb ik weer hoor!!![]()
Was ik net bij de tandarts voor de jaarlijkse controle (tweejaarlijks in dat geval...) en zegt 'ie zo dat alles goed is. Ik zo dus van "Jeeh!!" en wil opstaan.
Maar die stoel stond dus nog in de horizontale chillmode, dus ik wil met m'n rechterarm zo op het bovenste deel steunen tijdens het opstaan. Flikkerd ineens dat hele stuk naar beneden, samen met mij![]()
Tandarts draait zich zo om en ziet mij op m'n zij boven op dat stuk liggen. Zegt 'ie zo van "Die stoel heb ik al 20 jaar"
Oeps![]()
Nu krijg ik weer allemaal gezeik met verzekeringspapieren
Omdat hij een antieke stoel daar heeft staan....
Dat is het gevaar, dat je mensen aardig gaat vinden en dus denkt dat je dan niet meteen moet klagen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar hij is best aardig voor een tandarts. Ook voor een normaal iemand trouwens
Schommelt tegenwoordig een beetje tussen de 82 en de 85 kiloquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |