Firefox heeft een mooier icoontjequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Ik gebruik feijurfoks!!"
Waarom dan?
"Dat is betur dan internet expolder"
"ja maar waarom dan?"
CTRL-L!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
* ctrl-i doet...
nee hoor me favorieten lijst springt open in IE...
en dan nog waarom fucking hell?
alleen omdat het niet de shortcut keys gebruikt die jij lekker vind werken??
Duidelijkheid in je taakbalk, en het werkt heerlijk snel, vooral in Opera. gewoon 1 of 2 indrukken, naar gelang de richting die je op wilt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:11 schreef schvvmert het volgende:
Wat is er zo handig aan tabbed browsing?![]()
Der staat toch echt ctrl-l en geen I ( i ) alles is in kleine letters geschreven, ik zei niet ctrl-shift-i.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef mschol het volgende:
* ctrl-i doet...
nee hoor me favorieten lijst springt open in IE...
en dan nog waarom fucking hell?
alleen omdat het niet de shortcut keys gebruikt die jij lekker vind werken??
Ik zeg toch ook dat je niks mag doen met die software, omdat je de rechten niet hebt ondanks dat de kopie (van de software) van jou is (maw in jouw bezit, en je hebt de software gekocht - in de winkel, bij je PC, etc etc).quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:50 schreef mschol het volgende:
*kuch* kopie (cd!!) is van jou, voor de software heb je een gebruikersovereenkomst, is niet je eigendom (tenminste, zo werkt het bij MS )
Kom je aan opensource, dan kom je aan mijquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef HeatWave het volgende:
Mooie post hoor slak.
Ik loop hier ook alleen maar een beetje mee te flamen hoor.
vi is een excuus voor een shellbased editorquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:58 schreef WyriHaximus het volgende:
vi is een excuus voor een shellbased editor![]()
Heb er altijd ruzie meequote:
En als ik iets NIET wilquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Kom je aan opensource, dan kom je aan mij(bij gebrek aan Rambo smiley)
Ik ben niet te beroerd om in source code te duiken om applicaties werkende te krijgen. Ik doe het voor werk en ik doe het thuis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef Jarno het volgende:
Oh mijn God, ben jij zo'n OS junkie slakkie?.
Kom op, daar straalt toch de onprofessionaliteit van af man. Leuk voor zolderkamernerds hoor, maar verder.... Ik wíl mijn software niet aanpassen, het moet gewoon werken, en anders zorgt de fabrikant maar dát het gaat werken.
Nee, en als ik iets niet wil... dan is het aan jou komenquote:
QFT!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Het belangrijkste stukje programming in de hele menselijke geschiedenis is closed-source. Doormiddel van reverse enginering is het ons gelukt om er deels achter te komen hoe het werkt, maar ver zijn we nog niet gekomen. En dat is maar goed ook, want sommige dingen moeten nou eenmaal closed-source blijven.
Niet als de geleverde support bij tijd en wijle ronduit klote isquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Het belangrijkste stukje programming in de hele menselijke geschiedenis is closed-source. Doormiddel van reverse enginering is het ons gelukt om er deels achter te komen hoe het werkt, maar ver zijn we nog niet gekomen. En dat is maar goed ook, want sommige dingen moeten nou eenmaal closed-source blijven.
Dit stukje programming word anders keurig om de duizend jaar gepatcht door de geweldige techniek die wij evolutie noemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als de geleverde support bij tijd en wijle ronduit klote is.
Ik zou aarzelen om zelflerende software te beschrijven als patch. Als er een paar foute basisaannames in het systeem zitten kom je daar zonder externe patch nooit meer van af.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit stukje programming word anders keurig om de duizend jaar gepatcht door de geweldige techniek die wij evolutie noemen.
Goed argument...quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Firefox heeft een mooier icoontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |