Apple is voor creatieve mensen niet voor nerds enzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
Windows heeft gewoon alles: een super server OS, een mega SQL server en. Sharepoint.
.
Apple heeft, eh, OS X. Nou. Tof.
Je gaat nu met het argument Xserve komen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen verstand van Apple he?
Nee, maar jij komt met argumenten dat Windows beter is in dingen waar Apple niet eens aan mee doetquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je gaat nu met het argument Xserve komen?.
.
Daarom, MS kan gewoon veel meer dan een desktop OSje makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt met argumenten dat Windows beter is in dingen waar Apple niet eens aan mee doet.
Dat is weer een verschil tussen OSX en windows... OSX kan je wel in een andere taal zetten zonder een hele nieuwe installatie er op te zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Slaapstand.
Sowieso OS'en in het Nederlands.
Vista ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is weer een verschil tussen OSX en windows... OSX kan je wel in een andere taal zetten zonder een hele nieuwe installatie er op te zetten
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, MS kan gewoon veel meer dan een desktop OSje maken.
Een beetje de doelgroep waar Vista ook op mikt dus. Van die mensen die denken dat een OS een doel is in plaats van een middel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, OS X is speciaal. voor speciale mensen. die van uitzonderlijke producten houden, met de uitstraling die bij de elite past.
De xbox 360 is dan ook een fantastische console.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows is intussen meer voor het oude dametje wat het alleen maar gebruikt om boodschappen mee te doen en toch niet echt haast heeft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
WindowsLinux is voor automonteurs, OSX voor autocoureurs![]()
En hoe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil SQL 2005 wel eens tegen elke andere SQL db zien. Performance en betrouwbaarheid is ongekend, niks oud dametje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Windows is intussen meer voor het oude dametje wat het alleen maar gebruikt om boodschappen mee te doen en toch niet echt haast heeft.
Stabiel?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Cheiron het volgende:
Gewoon lekker Windows XP icm Firefox. Lekker stabiel, ik kan gamen en instellen wat ik wil.
Maar het oude dametje kan wel helemaal zelf dr karretje samen stellen naar haar wensen, niet wit/zwart en verder zoek je het maar uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Windows is intussen meer voor het oude dametje wat het alleen maar gebruikt om boodschappen mee te doen en toch niet echt haast heeft.
Een blauw scherm in XP is een beetje de prutser-detectie. Zo van, jijkunterechtniksvan.quote:
Oracle op Solaris? Let wel, ik ben geen DBA dus ik zou je de ins- en outs over de performance niet durven vertellen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil SQL 2005 wel eens tegen elke andere SQL db zien. Performance en betrouwbaarheid is ongekend, niks oud dametje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |