abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48365209
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef Trusten het volgende:
Mja, die zaak is heel groot...ik vroeg aan de man IN de winkel wat heb ik daar voor nodig? Toen zei hij daar kun je gewoon frontline voor kittens voor gebruiken. Toen liep ik naar de kassa en toen zei ik dat tegen de verkoopster....en die gaf frontline pipetjes...
Ik zou langs zijn gegaan om een pof op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2007 23:07:43 ]
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 23:08:01 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_48365308
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik zou langs zijn gegaan en pof een ram op zijn vieze smoel gegeven... vieze mongool... als hij het niet weet moet ie naar een DA verwijzen.
Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_48365685
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik zou een klacht indienen op het hoofdkantoor, minimaal..
Maar ik zou ook zeker verhaal gaan halen.
Ik vind het nogal een stupide actie van de betreffende verkopers
Een pof op ze oge is het minimale..
pi_48371506
wil ik ook wel maar het lost zo weinig op hij mist iig best wat omzet dankzij ons, hij zal niet failliet gaan maar toch
pi_48371800
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Trusten het volgende:
Ik ben teruggegaan inderdaad. Toen zei dezelfde man: ik bedoelde ook niet de pipetjes maar de spray! Toen ik dat aan mijn dierenarts navroeg gaf deze aan dat dit ook/net zo giftig is. Dus in die zaak zullen ze mij nooit meer zien. Ik wil heus niet de verantwoordelijkheid allemaal op de winkel schuiven maar ik vind het toch wel een hele slechte zaak dat dit dus nog niet overal bekend is...
als ik jou was had ik wel de verantwoordelijkheid op de winkel, of zelfs de persoon geschoven..
het is toch idioot dat hij iets aanraad dat, bij navraag bij een dierenarts , gifitig blijkt te zijn
  dinsdag 17 april 2007 @ 00:37:56 #181
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_48403094
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:00 schreef Trusten het volgende:
wil ik ook wel maar het lost zo weinig op hij mist iig best wat omzet dankzij ons, hij zal niet failliet gaan maar toch
Als jij niets doet gaan andere cavias ook dood

I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_48408934
Ik heb het natuurlijk wel gemeld daar dat cavia's apart reageren op frontline en dat hij dat dus niet meer moet aanraden, mocht ik het nog een keer horen in mijn omgeving sta ik niet voor mezelf in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')